بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر : ۱۵۰۳۹۴
به دنبال سخنرانی سعید حدادیان علیه هاشمی رفسنجانی و فرزندش مهدی، برخی سایتهای ارزشی اصولگرا از جمله سایت افسران نرم با انتقاد از سعید حدادیان خطااب به وی گفتند بهتر است بجای مهدی هاشمی مراقب پسر خودش باشد.
نیک نیوز:در مطلبی که در این سایتها نوشته شده آمده است:

سعید حدادیان در شب دوم ماه مبارک رمضان، در هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران گفت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است، برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود، شما دلت برای مردم نمی‌سوخت!؟

این صحبت های زیبای جناب حدادیان، ما را کنجکاو کرد تا سری به اینستاگرام پسرش بزنیم. وقتی کسی فرزند فردی را متهم به ریخت و پاش می‌کند، حتما قوت غالب فرزندش خرما و نمک در معیت نان جو می‌باشد.








جناب آفای حدادیان، شما که از منبر مقدس حضرت امام حسین (ع) به ابراز احساسات شخصیتان می‌پردازید، احتمالا از خانواده ساده‌زیست خود نیز خبر دارید. دلمان می‌سوزد، که می‌خواهید پرچم مبارزه با اشرافیت را به دست بگیرید، اما خودتان از اشرافی‌گری‌های خودتان، بیم و ترس ندارد.

جناب آقای حدادیان! بهتر است شما به مراسم تولد خود در فرخزاد بپردازید، تا ژست‌های ضد اشرافی‌گری. ضد اشرافیت‌بودن، ارزشی است که فقط به سخن گفتن نیست و باید به زندگی افراد سرایت کند. جناب آقای حدادیان، ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ و در پایان این نکته متذکر شوم که رطب خورده، منع خرما نمی‌کند!




اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
به به _به به.....وای به حال ما
مهدی
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
بابا چی کارش دارین ؟

بیچاره پسرش یه مهمونی کوچولوی 30 میلیونی در بالا شهر گرفته !

اخه مگه تقصیر پسر اقا مداحه که فقط ورودی اون هتل 5 میلیونه .

ایشون ناشی بوده نمی دونسته از این به بعد قول میده با لامبورگینی حاجی فقط شب ها یه دور بزنه و زود بیاد خونه .
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
من واقعا موندم از انهایی که پای منبر اینها میرن بابا دو کلمه کتاب بخون ولاا.... صوابش بالاتره برای اینکه فهمت زیاد میشه دو رکعت نماز با حضور قلب بخون بنشین فکر کن چه کار کنی اون دنیا دستمونو بگیرنند تو سر خودت بزنی و اشک بریزی از صحبت این مداح ها باری از دوش محروم بر نمیداره امام حسین هم راضی نیست یه ساعت بکوبی تو سرت امام حسین الان تو سوریه و عراق و بحرین است اونجا میتونیم پیداش کنی یا حسین
امید
GERMANY
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
سعید حدادیان اصن کی هستش....این حرفو علیه یک فرد بزرگ زده تا خودشو معروف کنه......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
اینقدر همدیگر را نکوبید،دشمن در کمین است پیامهای رهبر همیشه هشدار وبیدارباش قبل از واقعه است،همدلی وهمزبانی،خصوصا تحریکات گسترده این دولت
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶
فلاکت واس ماس عشق وحال واس شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
وای بحال ملتی که حرف یک مداح از هزاران متخصص با ارزشتر و رساتر باشد
ناشناس
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
منظورت از متخصص کی هست

هاشمی ,احمدی نژاد و یا روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
سلام . شما بکو کی تا حالا رطب نخورده این حرف مال ماها نیست ما که کشتی کشتی رطب می خوریم وعین خیالمان نیست مساله را عوض نکنید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
بدبختی رو ببین که اقا حدادی پسرش لامبورگینی سوار میشه بقایی میلیارد دلار میبره آنطرف آب اونوقت ما یکسالِ نشستیم پای بورس به کلید شکسته حسن دخیل بستیم
ناشناس
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
جا داشت 1000 تا مثبت می دادم.
ناشناس
دوشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
لامبورگینی؟؟؟؟؟؟


بابا بیخیال

فکر نکنم در این حد ها باشه

سندی ادرسی عکسی روکن بدونیم
دشمن ظالمان
UNITED STATES
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
اولا: پیروزی ها و افتخارات 8 سال دفاع مقدس خیلی بیشتر از شکستهاست؛ اگر ناکامی ها گردن هاشمی باشه، پیروزی ها هم مدیون مدیریت او در جنگ هست.
ثانیا: آیا باید فرماندهان تمام عملیات های همراه اشتباه یا شکست را محاکمه یا متهم به خیانت کنیم؟ در حالی که آنها سعی کرده اند درست عمل کنند.
ثالثا: چرا برخی مدعیان ارزشمداری در مقابل این سخنان سکوت کرده اند، مگر نباید حق را گفت حتی اگر به ضرر ما باشد؟ اگر این سم پاشی ها در زمان امام (ره) انجام می شد، آیا باز هم سکوت می کردند؟
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.