بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
کد خبر : ۱۵۱۶۰۱

بازار امروز سکه و ارز در تهران همزمان با اعلام به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ با هیجان و نوساناتی همراه بوده است.

بازار امروز سکه و ارز با رفت وآمد نسبتا زیاد خریداران و فروشندگان همراه بوده و مردم در مقابل صرافی‌ها جدیدترین قیمت‌ها را دنبال می‌کنند.

بعد از توقف روند کاهشی قیمت سکه و ارز در روز شنبه (۲۰ تیر)، بار دیگر از روز گذشته (دوشنبه ۲۲ تیر) قیمت ها سیر نزولی پیدا کرد و این روند امروز البته ادامه داشت.

نشانه‌ها از بازار حاکی از آن است که در شرایط فعلی که قیمت‌ها رو به کاهش است، افراد میل بیشتری به سمت فروش ارز و سکه دارند، هر چند که به نظر می‌رسد بعد از اعلام اخبار به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای بازار به اوضاع چندان باثباتی نرسیده است و برای همین مردم تا حدودی با تردید به وضعیت فعلی بازار واکنش نشان می‌دهد.

قیمت هر دلار آمریکا ظهر امروز به کمتر از ۳۲۰۰ تومان رسیده و حول و حوش ۳۱۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد اما در ادامه روند افزایشی پیدا کرد و به ۳۲۲۰ تومان هم رسید.

سکه نیز که با نوسان زیادی در بازار قیمت همراه شده است، پیش از ظهر طرح جدید تمام بهار آن ۸۶۷ هزار تومان عرضه می‌شد اما در ساعت های بعد به حدود ۸۷۷ هزار تومان رسید که چنین نوسانی دست کم در ماه های اخیر بی سابقه است.

در بازار امروز نیم سکه نیز به قیمت ۴۵۰ هزار تومان خریداری و ۴۶۰ هزار تومان و ربع سکه ۲۵۰ هزار تومان خریداری و به قیمت ۲۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گفته برخی فروشندگان ارز، این احتمال وجود دارد که طی روز آینده هم نوسانات قیمت‌ها ادامه داشته باشد.

البته طلا در بازار امروز نسبت به روز گذشته با اندکی افزایش قیمت مواجه شده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۹ هزار و ۲۷۸ تومان فروخته می‌شود. همچنین هر مثقال طلا به قیمت ۳۸۴ هزار تومان و انس جهانی با افت قیمت نسبت به روزهای قبل ۱۱۵۴ دلار عرضه‌ می‌شود.
Share/Save/Bookmark
مرجع : ایسنا


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
اینجا همه چی درهمه توافق میشه طلا ودلار گرون میشه نمیشهگرون میشه اونس جهانی میاد پایین گرم طلا تکوننمیخوره اونس یک دلار میره بالا گرم طلا 2 دلار میره بالا معلم هست کی به کیه
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
زمان ممود فقط خبر افزايش قيمت ميشنيدي ولي بحمداله امروز خبر كاهش قيمت
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
دستهای ای در کار است حقوقی ها برای روانه نشدن پول به سمت بانکها و کمرنگ کردن توافق اقدام به عرضه های سنگین میکنند بنظرم قیمت سهام بعد از توافق از قیمت سکه و دلار پایین تر امده مخصوصا امروز و این غیر طبیعی و واقعی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
به زودی سکه 1/5 میلیون تومانی را خواهیم دید
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.