قائممقام مركز مطالعات، برنامهريزي استراتژیک و فنآوری اطلاعات گروه سايپا تشریح کرد؛
هجوم میلیونی برای خرید ۵۰ هزار دستگاه خودرو/ آمارها قابل استعلام از وزارت ارتباطات
طرح پیش فروش خودروسازی سایپا درحالی چند روز گذشته به پایان رسید که ۶میلیوننفر به سایت فروش شرکت سایپا برای خرید ۵۰هزار پراید، تیبا و ساینا هجوم بردند.
به گزارش بورس نیوز، شرکت خودروسازی سایپا در رابطه با فروش اینترنتی تعدادی از محصولات سایپا که 14 شهریور ماه آغاز شد ضمن موفقیت آمیز بودن این طرح نوشت: "از همان دقایق نخست آغاز فروش خودرو در این طرح حدود ۶ میلیون نفر سایت را مشاهده کردهاند و در آنِ واحد ۷۰۰ هزار نفر خواستار ورود به سایت برای ثبت شدند".
گفتنی است، شرکت خودروسازی سایپا در این مرحله ۵۰ هزار خودرو شامل محصولات خانواده سایپا ۱۳۱، ۱۳۲، ۱۵۱ بههمراه تیبا، ساینا و وانت نیسان را پیشفروش کرد.
شرکت سایپا در ادامه اعلام کرد، "برای مدیریت ثبتنام متقاضیان، فروش بهصورت مرحلهای شده است بهنحوی که سایت هر ۱۵ دقیقه ۱۰ ثانیه باز میشد تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور داشتند امکان ثبتنام پیدا کنند و این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه داشت."
اخبار مرتبط
با هدف جلوگیری از دلال بازی؛
ارسال لیست ثبتنامشدگان طرح پیشفروش "سایپا" به "ایرانخودرو" طی چهل و چهارمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز انجام شد
تحلیل دو خودرویی و اعطای هدایا به اعضای باشگاه / آغاز ثبت نام نشست تخصصی تأثیر رفع تحریم ها بر شاخصهای بانکداری با هدف جلوگیری از دلال بازی؛
ارسال لیست ثبتنامشدگان طرح پیشفروش "سایپا" به "ایرانخودرو" طی چهل و چهارمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز انجام شد
تحلیل دو خودرویی و اعطای هدایا به اعضای باشگاه / آغاز ثبت نام نشست تخصصی تأثیر رفع تحریم ها بر شاخصهای بانکداری ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه