بازاریابی برای مشتریان جدید از طریق نمایشگاه
به گزارش بورس نیوز، ابوالفضل شهرآبادی درباره برگزاری نمایشگاههای بورس، بانک و بیمه را در دورههای پیش مثبت ارزیابی و اظهار کرد: یکی از دستاوردهای اصلی این نمایشگاه در یازده دوره قبل، آشنا کردن مردم با بازار سرمایه، توسعه بازار و فرهنگسازی است. فاینکس برای شرکتها در برندسازی و دیده شدن کمک شایانی کرده است. حضور در نمایشگاه راهی برای ارتباط بیشتر با مشتریان به طور رو در رو و راحت تر است. از این طریق میتوانیم تبادل نظر مناسبتری با مصرفکنندگان محصولات داشته باشیم.
وی برگزاری نمایشگاه را دریچه خوبی برای تعامل فعالان بازارسرمایه و همچنین آشنایی مراجعهکنندگان با بازارسرمایه دانست و تاکید کرد: بهتر است برای بدست آوردن نتایج بهتری از این نمایشگاه، مراجعهکنندگان دستهبندی و تفکیک شوند به طور مثال مراجعهکنندگان ناآشنا، متوسط و حرفهای و مدیریت نمایشگاه، شرکتکنندگان (غرفهداران) را جهت اختصاص محصول و برنامه برای هر سه گروه و در محلهای مشخص توجیه کند. این برنامهها میتواند شامل، کلاسهای آموزشی، بروشورها و رخدادهای مختلف باشد که به این ترتیب میتواند با توجه به نیازهای مخاطبان مفیدتر واقع شود.
شهرآبادی به برخی محورهای کلی برنامههای سال جاری شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان اشاره کرد و گفت: هنوز جزییات این برنامهها به طور دقیق مشخص نشده اما بازاریابی برای مشتریان جدید از طریق نمایشگاه، معرفی ابزارهای موجود مانند صندوقهای مختلف و توسعه ارتباطات برخی از محورهای مدنظر است.