«رفاه» از تبلیغات، کره گرفت
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس صورتهای مالی ۶ ماهه منتهی به پایان فروردین ماه سال جاری، فروشگاه رفاه با افزایش قابل توجه درآمدهای عملیاتی روبرو بوده است. این شرکت که در صنعت خردهفروشی فعالیت دارد توانسته با سیاستهای جدید خود و افزایش قدرت رقابتپذیری نسبت به جذب مشتریان بیشتری اقدام کند و در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی فروش قابل توجه ۲۱ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریالی را ثبت کند. این فروش در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۲۱۱ درصدی را نشان میدهد.
با این حال، حاشیه سود عملیاتی شرکت نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش اندکی داشته و در حدود ۲.۵ درصد بوده است. با توجه به عدم ارائه جزئیات فروش محقق شده در صورتهای مالی، امکان تفکیک و بخش بندی درآمدهای شرکت میسر نیست.
این شرکت همچنین در این دوره درآمد ناشی از تبلیغات به مبلغ ۱۲۱ میلیارد ریال را شناسایی کرده که نسبت به ۶ ماهه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان میدهد.