مقصر اختلال مداوم سامانه معاملات معرفی شد
به گزارش بورس نیوز اختلال در سیستم معاملاتی سهامداران را کلافه کرده و روزی نیست که معاملات بدون دردسر و گله و شکایت سهامداران به پایان نرسد.
در این میان گاهی این اختلال ناشی از خرابی هسته معاملات است و گاهی هم کارگزاری ها توان پاسخ به این حجم تقاضای سرمایه گذاران را ندارند و هنگ می کنند.
امروز هم طبق روال عادی این روزها، سیستم هنگ بود و برخی کارگزاری ها با ارسال پیامک به مشتریان خود اعلام کرده اند مشکلات پیش آمده در سامانه معاملاتی کارگزاری، ناشی از عدم سرویس دهی مناسب شرکت تامین کننده سامانه معاملاتی(رایان هم افزا) است!
اینکه مقصر این مشکل کیست بماند؛ ولی بهتر بود قبل از ترغیب مردم به سرمایه گذاری در این بازار، حداقل زیرساخت های فنی را آماده می کردیم. خدا می داند با ورود سهامداران عدالت، چه روزهایی قرار است داشته باشیم.
تعدادی از سهامداران ضمن تماس با مجموعه رسانه های بورس نیوز گفته اند: "تقصیر ما چیست که پول و سرمایه مان را وارد این بازار کردیم و مدام باید با خرابی سیستم مواجه باشیم. نه امکان خرید عرضه اولیه را داریم و نه امکان خرید و فروش در لحظه مناسب! فقط وعده دادند تا ما را به این بازار بکشانند؛ حالا هم کسی به مشکلات ما اهمیتی نمی دهد."
مجموعه بورس نیوز آماده انعکاس نظرات شرکت رایان هم افزا و سایر مسوولان ذیربط هست.
اینجانب صفر جسارتی که 10سال است با کارگزاری بانک کشاورزی کارمیکنم روز4شنبه بعلت قطعی سیستم کشاورزی ازاول صبح ...عرضه آریاساسول نتونستم بخرم امروز شنبه هم از ساعت8.5صبح تا2ظهر سیستم کارنمیکرد
تکلیف من و امثال من چیست ؟؟؟؟چقدر باید ضرر بدهیم!!!لطفا صدا ی ما را برسانید
امروز یکشنبه 11 خرداد 99 روز سوم است انلاین کارگزاری کشاورزی کلا قطع است.تلفاناشونم جواب نمیدن .دوستان اختلال و قطعی مداوم در آنلاین کارگزاریها هم به اختلال همیشگی هسته معاملات اضافه شده است.باید شکایت کنیم و در اخبار خبرگزاریها در مورد بورس و اقتصاد کامنت بزاریم تا دیده بشه و بگوش مسئولین مربوطه در قوه قضائیه- سازمان بازررسی وزارت اطلاعات و غیره برسه. بنظرم این یک دزدی آشکار و سازمان یافته است که در بورس بدون سروصدا ادامه داره و جیب مردمو براحتی دارن میزنن.
مقصر اول همونهایی هستن که انحصار ایجاد کردن
انحصار در شرکتهای نرم افزاری و راه ندادن هیچ شرکت دیگه به این حوزه. با روشهای مختلف . الان بگی میکن انحصار وجود نداره ولی کافیه یه شرکت بخواد وارد این حوزه بشه، اینقدر براش مشکل درست میکنن، مستندات نمیدن، شروط محیرالعقول میزارن، به سوالاش جواب نمیدن تا طرف عطاش رو به لقاش ببخشه
اگه همه چی توزیع میشد. کارگزاری از انحصار در میومد. به تعداد زیاد نرم افزار تولید میشد و بار توزیع میشد دیگه الان کاسه چه کنم چه کنم نگرفته بودین
مقصر همه انحصار طلب ها در همه حوزه ها هستن
با تشکر بهزاد معینی
"کارگزاری آگاه" باید به مشتریان خود غرامت پرداخت کند.
سازمان بورس باید زیر ساخت های خود را به روز نماید. مگر می شود خدماتی که به دویست هزار نفر در سال 93 ارائه می داده با همان زیر ساخت به 4 میلیون نفر ارائه دهد. از کارمزد که پول می گیرید سرور مناسب بخرید و با مخابرات قراداد ببینید تا تمام کارگذاری ها درست به هم متصل باشند.
مدیر های دروغگوی ما تنها توانائی دروغ دارند . مثل گفتن هسته مرکزی هیچ مشکلی ندارد.
ــــــ "کارگزاری آگاه" باید به مشتریان خود غرامت پرداخت کند
روز اول گفتند عرضه اولیه ها را بدون تامین وجه از اعتبار کارگزاری میخریم تا 5 روز بعد اگرتامین نکردید ، میفروشیم.
برای پسرم و مادرم ، عرضه اولیه پیزود را سه روز قبل از اتمام فرصت ثبت کردم . و فردای آن روز تامین وجه کردم ، قبل از شروع عرضه اولیه.
اما با کمال تعجب برای هیچکدامشان عرضه اولیه پیزود خریداری نشد. بعلت کسر موجودی !!!!!!!!!!!!!!
وقتی هم تماس گرفتم ، آنقدر از این شماره داخلی به شماره داخلی دیگه ، پاسکاری شدم که خودم خسته شدم.
در مورد سیستم معاملاتی این کارگزاری و عدم پاسخگویی تلفنی هم که میشه مثنوی هفتاد من نوشت .
زمان ثبت سفارش با تاخیر و در زمان ویرایش و یا حذف سفارش ، سیستم هنگ میکنه .زمانی سفارش ثبت میشه که محدوده قیمتی مورد نظر ، تغیر بسیار زیادی کرده . کلی ضرر بابت این سیستم به من خورده .
علی رئیسی نماینده بیمه ایران. شهرکرد
ـــ سرعت اینترنت پائین است!
ـــ هسته معاملات دچار اختلال شده!
ـــ عدم بروز رسانی پورتفو به علت اختلالات شبکه!
ـــ بازه زمانی ثبت سفارش نا معتبر است!
ـــ ثبت سفارش بیش از 200 سهم مجاز نیست!
ـــ.........
فقط:
ـــ "کارگزاری آگاه" باید به مشتریان خود غرامت پرداخت کند.
-