بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری
بانک ملت به خاطر اختلال در خدمات سامانه‌های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارایه کرد.
کد خبر : ۲۵۰۱۹۳
نویسنده :
مینا علیزاده

بانک ملت+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، اختلال در ارایه خدمات به مشتریان از طریق درگاه‌های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساخت‌های فنی، استفاده از فناوری‌های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.

بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش می‌طلبد و امید دارد با بهره گیری از فناوری‌های مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاه‌های موبایل و اینترنت بانک در روز‌های آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران نباشد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر