به گزارش بورس نیوز، مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران زمین گفت: براساس مدلهای تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمدهای که به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه میکند که این تحولات باعث میشود تغییرات دوره بعد سریعتر صورت گیرد.
وی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه ریزی شد و نهایتاً همه این موارد در سطوح مختلف ارائه و همراه با آن حوزههای کسب وکاری بانکداری شرکتی و بانکداری دیجیتال نیز راه اندازی شد.
سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و گفت: ارزش مشتری همان مشتری محوری است که همه موارد پیرامون آن طراحی و برنامه ریزی میشود.
سوادکوهی گفت: ما با تدبیر مدیران توانستیم موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری را مصوب و اجرایی کنیم که مزیت رقابتی محوری ما خواهد بود.
معاون طرح و برنامه تصمیم گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم سازی کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت میکند. ما محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را براساس فعالیت تیمی برنامه ریزی کرده ایم.
این نشست هم اندیشی در استان فارس با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.