بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
تراز ماهانه بیمه پارسیان مثبت ۶۲ درصد بود؛

کسب درآمد ماهانه ۴،۰۵۳ میلیارد ریال "پارسیان"

کسب درآمد ماهانه ۴،۰۵۳ میلیارد ریال
درآمد تجمیعی بیمه پارسیان از فروش حق بیمه مبلغی بالغ‌بر ۳۵،۵۷۹ میلیارد ریال شناسایی شد که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد رشد را در پی داشت، بیشترین درآمدی که بیمه پارسیان از فروش حق بیمه طی ۱۰ ماه گذشته به دست آورد مربوط به رشته بیمه «ثالث – اجباری» با ۱۴،۹۳۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۲۵۳۹۷۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بیمه پارسیان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری از محل فروش حق بیمه برای بیمه شوندگان خود شناسایی کرد برابر با ۴،۰۵۳ میلیارد ریال بود و موفق به ثبت تراز مثبت ۶۲ درصدی شد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد‌های حاصل از فروش حق بیمه این شرکت بیمه‌ای بالغ‌بر ۳۵،۵۷۹ میلیارد ریال بود.
عملکرد ماهانه بیمه پارسیان+بورس نیوز
 

درآمد "پارسیان" از محل فروش حق بیمه

روند ثبت درآمدهای بیمه پارسیان+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که بیمه پارسیان در دی‌ماه سال جاری از فروش حق بیمه ارائه کرد نسبت به ماه گذشته با اُفت درآمد ۷۰ میلیارد ریال (نزدیک به ۱۵ درصد) همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته درآمد‌های این شرکت بیمه‌ای ۳۲ درصد افزایش پیدا کرد.
 
عمده‌ترین درآمدی که "پارسیان" طی دهمین ماه سپری‌شده سال مالی از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۱،۷۴۴ میلیارد ریال بود و پس از آن نیز رشته بیمه «درمان» با ۴۱۲ میلیارد ریال در رتبه بعد قرار داشت.
 
همان‌طور که گفته شد درآمد تجمیعی بیمه پارسیان از فروش حق بیمه مبلغی بالغ‌بر ۳۵،۵۷۹ میلیارد ریال شناسایی شد که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد رشد را در پی داشت، بیشترین درآمدی که بیمه پارسیان از فروش حق بیمه طی ۱۰ ماه گذشته به دست آورد مربوط به رشته بیمه «ثالث – اجباری» با ۱۴،۹۳۶ میلیارد ریال بود که ۴۲ درصد از کل درآمد‌ها را در بر گرفته است.

خسارت‌های پرداختی "پارسیان" 

بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان خسارتی که بیمه پارسیان در پایان دی‌ماه سال بابت خسارت‌ها پرداخت کرد برابر با ۲،۵۰۳ میلیارد ریال بود که در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۱۵ درصدی پرداخت خسارت‌ها مواجه بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز میزان خسارت پرداختی این شرکت بیمه‌ای برابر با ۱۹،۵۲۸ میلیارد ریال بود.
 
عمده‌ترین پرداختی بیمه پارسیان در دی‌ماه جهت خسارت‌ها مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با ۱،۰۸۸ میلیارد ریال بود که ۴۳ درصد از کل پرداختی‌های ماهانه را به خود اختصاص داد.
 
سرمایه ثبت‌شده بیمه پارسیان ۵,۰۰۰ میلیارد ریال به ثبت رسید که طی عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۳۵،۵۷۹ میلیارد ریال درآمد کسب کرد، شرکت "پارسیان" طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۸۲ درصدی را به رساند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.