بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین
گردهمایی تقدیر از ۱۰ رئیس شعبه برتر بانک ایران زمین، با عنوان آموزش و توسعه منابع انسانی شعب" برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۵۱۳۵
نویسنده :
مینا علیزاده

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

به گزارش بورس نیوز،به منظور قدردانی از تلاش‌های مستمر شعب، مراسم تقدیر از روسای شعب موفق بانک ایران زمین با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل، سیدحسن سلطانی فیروز رییس هیئت مدیره، محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، مدیران استانی و روسای موفق شعب و جمعی از روسای ادارات مرکزی بانک برگزار شد.

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

سیدحسن سلطانی فیروز، رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین در این مراسم شعب را سنگر و پیشانی بانک دانست و گفت: اگر همکاران شعبه زمانی که مشتری وارد شعب می‌شود، بتوانند درست خدمات را به مشتریان معرفی کنند، ارزیابی مشتری از بانک و پرسنل مثبت خواهد بود.

سلطانی فیروز به روسای شعب موفق گفت: شما نمایندگان پرسنل بانک هستید و باید بتوانید این شرایط را حفظ کنید و اگر در سنوات بعد هم این موقعیت را کسب کنید، خیلی ارزشمند خواهد بود.

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

در این مراسم عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین، همکاران این بانک را مشتری مدار دانست و گفت: همکاران در شعب به همه موارد اشراف دارند و آگاه هستند که به چه شکلی با مشتری برخورد کنند و به آنان احترام بگذارند و نظرشان را جلب کنند. همین موضوع باعث می‌شود که تغییرات مثبت در این سال‌ها برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین صورت گیرد.

پورسعید افزود: همکاران شعب اولین افرادی هستند که از سوی مشتریان قضاوت می‌شوند و ارزیابی مشتری را از بانک مشخص می‌کنند. هرچقدر این برخورد موثر و با احترام انجام شود، میزان رضایت مشتری بالاتر می‌رود.

مدیرعامل بانک ایران زمین روسای شعب موفق این بانک را به عنوان نماینده‌های همکارانشان دانست و خاطرنشان کرد: موفقیت شعبه حاصل تلاش تیمی همه همکاران در آن شعبه و حتی شعب دیگر بانک است که موجب رشد سازمان می‌شود. ما باید به خودمان ببالیم که در سازمانی خدمت می‌کنیم که تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند و مهمترین دلیل آن وجود دارایی بزرگی به نام سرمایه انسانی است.

وی یکی از نمود‌های واضح کار تیمی سرمایه انسانی بانک را ایجاد تحول دیجیتال و ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به اصناف و کسب و کار‌ها دانست و گفت: در هفته‌های گذشته یکی از بزرگترین ابزار‌هایی که بانک ایران زمین در بستر بانکداری دیجیتال در اختیار کسب و کار‌ها قرار داد، افتتاح حساب غیرحضوری بود که مشتریان می‌توانند به صورت غیر حضوری در هر مکانی افتتاح حساب کنند.

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

در ادامه مراسم محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، انتخاب شعب بانک ایران زمین در گردهمایی تقدیر از روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور را به منزله موفقیت این شعب در مجموعه شبکه بانکی کشور بیان کرد و گفت: یک بار دیگر نیرو‌های جوان در بانک توانستند با تلاش و برنامه ریزی این افتخار را برای خود و بانک کسب کنند.
حسینی کنارویی در خصوص نحوه انتخاب شعب موفق گفت: بر اساس پارامتر‌های اعلامی از سوی موسسه عالی عملکرد ۲۶۲ شعبه مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا خروجی همه سنجش‌ها ۱۰ شعبه برتر بوده است.

مدیر شعب استان‌ها خطاب به روسای موفق افزود: از حالا به بعد مسئولیت سنگینی بر دوش شما است. امروز نگاه‌های ۲۵۲ رئیس شعبه دیگر و مدیران بانک به رفتار شما است و عملکرد شما در مواقع مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این درایت در شما وجود دارد و این موضوع را هیچ گاه فراموش نکنید که برتر شدن سخت است، اما برتر ماندن خیلی مشکل‌تر و با ارزش‌تر است. برتر ماندن را تمرین کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قطعاً اگر محدودیت انتخاب نبود، تعداد بیشتری از شعب را اعلام می‌کردیم. شعب بانک ایران زمین هم در تهران و هم در استان‌ها با تفکر تیمی و سیستمی خیلی درست عمل کردند و زحمات آنان در عملکرد کل بانک بی تاثیر نبوده است و باید قدردان همه همکاران باشیم.

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

مصطفی یزدانجو، مدیر امور شعب استان تهران در این جلسه معنای موفقیت را به سرانجام رساندن یک کار با کمترین هزینه بیان و اظهار کرد: موفقیت گام‌های مختلفی دارد. در ابتدا باید هدف و آگاهی داشته باشیم و با برنامه ریزی و تصمیم گیری، حرکت کنیم. مطمئنا بین روسای موفق شعب این شاخصه وجود داشته است که در این مراسم حضور دارند.

یزدانجو افزود: وقتی صحبت از رئیس شعبه می‌شود، در ذهن این تصویر ایجاد می‌شود که در خط مقدم یک رهبر از یک سو باید انتظارات مشتری را برآورده کند و از طرف دیگر تیم خودش را منسجم نگاه دارد. از یک سو رقبا را باید رصد کند و از آن طرف ضعف‌هایی که ممکن است در کار وجود داشته باشد پوشش دهد و برای آن راه حل پیدا کند،

اشتراک گذاری :
ارسال نظر