بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تراز مثبت ۱۱۸ درصدی این بانک در آخرین ماه ۱۴۰۰؛

رشد ۱۰۸درصدی درآمد‌های "وتجارت" از تسهیلات اعطایی

رشد ۱۰۸درصدی درآمد‌های
درآمد ماهانه‌ای که بانک تجارت از تسهیلات اعطایی در اسفند ۱۴۰۰ به دست آورد در مقایسه با ماه گذشته (بهمن‌ماه) ۱۰۸درصد افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۵۶۷۵۷

درآمد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در گزارش اسفند ۱۴۰۰، مجموع درآمد شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی این دوره را بالغ بر ۶۴،۳۲۹ میلیارد ریال اعلام کرد و از سوی دیگر، میزان تسهیلات وصولی نیز برابر با ۸۸۰،۷۷۱ میلیارد ریال به ثبت رسید.

درآمد ماهانه

مجموع درآمدی که بانک تجارت از تسهیلات اعطایی طی یک سال گذشته به ثبت رساند نیز برابر با ۳۳۰،۹۳۵ میلیارد ریال بود ضمن آنکه درآمدی که این بانک در اسفند ماه از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۷۴ درصدی همراه بود.


بیشتر بخوانید: رشد ۳درصدی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"


درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که بانک تجارت از تسهیلات اعطایی در اسفند ۱۴۰۰ به دست آورد در مقایسه با ماه گذشته (بهمن‌ماه) ۱۰۸درصد افزایش پیدا کرد، به‌گونه‌ای که این درآمدها از ۳۰،۹۴۷ میلیارد ریال به ۶۴،۳۲۹ میلیارد ریال رسید، همچنین بانک تجارت توانست در اسفندماه تراز مثبت ۱۱۸ درصدی را طی این دوره ماهانه از خود باقی بگذارد.

درآمد ماهانه

بیشترین درآمدی که بانک تجارت در آخرین ماه ۱۴۰۰ توانست به ثبت برساند مربوط به «سایر تسهیلات» و «فروش اقساطی» با مبالغ ۲۳ میلیارد ریال و ۱۲،۷۰۳ میلیارد ریال بود. از طرفی با توجه به نمودار بالا می‌توان گفت درآمد تسهیلات اعطایی "وتجارت" طی ۳ ماه اخیر به خصوص در اسفند ماه رشد چشمگیری را تجریه کرده است.

همان‌طور که گفته شد مجموع درآمد تسهیلات اعطایی "وتجارت" طی ۱۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۳۳۰،۹۳۵ میلیارد ریال بود که رشد ۲۴ درصدی را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳درصدی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری
بانک تجارت چه میزان سود سپرده سرمایه‌گذاری پرداخت کرد؛

رشد ۳درصدی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

تراز مثبت ۵ درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه
"وتجارت" ۳۰،۹۴۷ میلیارد ریال درآمد تسهیلات اعطایی داشت؛

تراز مثبت ۵ درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.