بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
گزارش اسفند ماه "وتجارت" منتشر شد:

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت" در شیب صعود

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری
میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته کمتر از یک درصد (۰,۲۶ درصد) افزایش پیدا کرد.
کد خبر : ۲۵۶۷۶۵

تداوم روند صعودی در سود سپرده‌های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود را در گزارش فعالیت اسفند ۱۴۰۰ مبلغی بالغ‌بر ۲۹،۴۵۲ میلیارد ریال اعلام شد و طی ۱۲ ماه گذشته نیز ۳۱۴،۲۸۲ میلیارد ریال سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به مشتریان خود پرداخت کرد.

تداوم روند صعودی در سود سپرده‌های

همچنین مجموع هزینه‌های مالی این بانک برابر با ۱،۲۸۵ میلیارد ریال بود که سپرده‌های تسویه شده طی دوره نیز مبلغی برابر با ۱۴،۳۰۶،۹۰۶ میلیارد ریال شناسایی شد. از طرفی "وتجارت" میزان سرمایه ثبت‌شده خود در کدال را ۲۲۳،۹۲۶ میلیارد ریال اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: رشد ۳درصدی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"


میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان پرداختی جهت سود‌ سپرده سرمایه‌گذاری بانک تجارت نسبت به بهمن ماه کمتر از یک درصد (۰,۲۶ درصد) افزایش پیدا کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۵۳ درصدی را به همراه داشت.

تداوم روند صعودی در سود سپرده‌های

بیشترین میزان پرداختی سود سپرده در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۱۳،۹۵۸ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی پس از آن را «سپرده‌های کوتاه مدت» با مبلغی بالغ بر ۱۰،۶۴۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داد. همان‌طور که گفته شد میزان پرداختی سود این سپرده ها از ابتدای سال مالی مبلغی بالغ بر ۳۱۴،۲۸۲ میلیارد ریال به ثبت رسید.

طبق این گزارش، سپرده‌های جذب‌شده بانک تجارت در اسفند ۱۴۰۰ رشد ۳۶ درصدی را نسبت به بهمن ماه تجربه کرد و به مبلغ ۱۴،۵۲۷،۰۱۹ میلیارد ریال رسید، همچنین سپرده‌های جذب شده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴۷ درصدی را به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳درصدی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری
بانک تجارت چه میزان سود سپرده سرمایه‌گذاری پرداخت کرد؛

رشد ۳درصدی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

تراز مثبت ۵ درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه
"وتجارت" ۳۰،۹۴۷ میلیارد ریال درآمد تسهیلات اعطایی داشت؛

تراز مثبت ۵ درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.