بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
معرفی هتل های لوکس میدان تکسیم استانبول
میدان تکسیم و خیابان استقلال پرجنب‌وجوش‌ترین بخش این شهر و به‌نوعی قلب آن به حساب می‌آید.
کد خبر : ۲۶۵۰۱۲

معرفی هتل های لوکس میدان تکسیم استانبول

بورس نیوز: میدان تکسیم و خیابان استقلال پرجنب‌وجوش‌ترین بخش این شهر و به‌نوعی قلب آن به حساب می‌آید. از این رو، بسیاری از مسافران استانبول ترجیح می‌دهند که در هتل‌های منطقه تکسیم استانبول اقامت داشته باشند. دسترسی ساده به میدان تقسیم و خیابان استقلال، به معنی دسترسی راحت به بسیاری از جاذبه ها، مراکز خرید و بهترین رستوران‌های استانبول است. خوشبختانه در این ناحیه هتل‌های بسیار متنوعی ساخته شده که با امکانات لوکس و خدمات رفاهی عالی خود، گویی در رقابتی بی‌پایان برای جلب رضایت مسافران قرار دارند. برای آشنایی با ۵ مورد از بهترین هتل‌های لوکس اطراف میدان تکسیم استانبول تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید.

۱. هتل تکسیم پوینت استانبول | Point Hotel Taksim

هتل پوینت تکسیم استانبول هتلی ۵ ستاره و مجلل در شهر استانبول است که تنها به‌اندازه ۵ دقیقه پیاده‌روی با خیابان استقلال و میدان تکسیم فاصله دارد. علاوه بر این، محله سلطان احمد که بسیاری از جاذبه‌های تاریخی استانبول در آن واقع شده‌اند، در ۴ کیلومتری این هتل قرار گرفته و با خیال راحت می‌توان هتل پوینت تکسیم را از بهترین هتل‌های استانبول از نظر موقعیت مکانی دانست. این هتل ۲۳۳ واحد اقامتی مدرن و مجلل دارد که در کنار امکانات رفاهی لوکسی مانند اتاق بخار، سونا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، کافی‌شاپ، رستوران و. اقامتی از هر لحاظ بی‌دغدغه و راحت را برای شما رقم خواهند زد.

۲. هتل گرین پارک استانبول | Green Park Taksim

هتل گرین پارگ در قلب میدان تکسیم و در فاصله ۳ دقیقه‌ای ایستگاه مترو قرار گرفته؛ در نتیجه با اقامت در این هتل خیالتان از بابت دسترسی به نقاط مهم شهر راحت خواهد بود. هتل گرین پارک ۱۸۴ وحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی کاملی نظیر تلویزیون، حمام با انواع لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، اینترنت رایگان، تختخواب راحت و درجه یک، سبد میوه رایگان و. مجهز شده‌اند و روزانه ۲ بطری آب رایگان هم به هر اتاق داده می‌شود، هتل فراهم شده است. از دیگر امکاناتی که بسیاری از مسافران را به رزرو این هتل ترغیب می‌کند می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، صبحانه بوفه (غیر رایگان)، استخر، روزنامه رایگان، چند اتاق جلسه و اتاق چمدان اشاره کرد.

۳. هتل ماربل استانبول |Marble Hotel

معرفی هتل های لوکس میدان تکسیم استانبول

راحتی، آرامش و موقعیت مکانی عالی، از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از مسافران در زمان سفر به استانبول هتل ماربل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. با توجه به قرارگیری در نزدیکی میدان تکسیم و تعدادی از جاذبه‌های تاریخی استانبول (مانند مسجد سلیمانیه و مسجد آبی)، تمام چیز‌هایی را که این شهر به مسافران عرضه می‌کند، به‌راحتی تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، تمام ۸۹ اتاق هتل ماربل به امکانات رفاهی خوبی مجهز شده و با اقامت در آن به‌اندازه خانه شخصی‌تان احساس راحتی و آسایش خواهید داشت. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اینترت پرسرعت رایگان، استخر، سالن ماساژ، صبحانه بوفه (غیر رایگان)، کافی شاپ و... از جمله امکانات رفاهی هستند که با رزرو هتل ماربل استانبول از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

۴. هتل میدتاون استانبول | Midtown Hotel Istanbul

در صورتی که دنبالی مکانی دنج و آرام در دل یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین محله‌ه‌ای استانبول برای اقامت هستید، هتل میدتاون گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. موقعیت مکانی عالی، قرارگیری در کنار ایستگاه مترو و نزدیکی به بسیاری از نقاط مهم شهر مانند محله بی اوغلو و سلطان احمد، از مهم‌ترین مزایای اقامت در این هتل است. هتل میدتاون استانبول ۸۰ واحد اقامتی لوکس و دنج دارد که بعضی از آن‌ها رو به تنگه بسفر قرار گرفته‌اند و از دکوراسیونی مدرن و کاملا متناسب با نیاز‌های مسافران برخوردار هستند. جکوزی اختصاصی برای اتاق ها، فضای کار با لپ‌تاپ، تختخواب‌های ضد حساسیت، پارکینگ (غیر رایگان)، صبحانه بوفه (غیر رایگان)، رستوران، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و... از دیگر خدمات رفاهی هستند که مسافران با رزرو این هتل از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.

۵. هتل لیون استانبول | Lion Hotel

در صورتی که علاقه زیادی به بازدید از جا‌های دیدنی استانبول دارید، هتل لیون که جاذبه‌هایی مثل برج گالاتا و کاخ دولمه باغچه در شعاع یک کیلومتری آن قرار گرفته‌اند، گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهند بود. میدان تکسیم نیز تنها به‌اندازه ۵ دقیقه پیاده‌روی با شما فاصله خواهد داشت. هتل لیون استانبول باغ و تراس هم دارد و پس از یک گردش حسابی در شهر، می‌توانید در آن‌ها چای بنوشید و خستگی در کنید. اینترنت رایگان، سونا، استخر، فروشگاه خرید سوغاتی، خدمات تهیه بلیط، خدمات خشکشویی، روم سرویس ۲۴ ساعته و صندوق امانات، از مهم‌ترین خدمات رفاهی این هتل ۴ ستاره هستند.

معرفی هتل های لوکس میدان تکسیم استانبول

فلای تودی، مرجع معتبر رزرو هتل استانبول

میدان تکسیم و خیابان استقلال، بدون اغرق زیباترین بخش شهر استانبول است و با توجه به دسترسی راحت به بسیاری از نقاط مهم شهر، نزد مسافران از محبوب‌ترین محله‌ها برای اقامت محسوب می‌شود. در مطلب حاضر با ۵ مورد از بهترین هتل‌های لوکس استانبول که در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته‌اند، آشنا شدید. برای رزرو این هتل‌ها و خرید بلیط هواپیما استانبول همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه‌ای دلچسب و به‌یادماندنی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.