به منظور افزایش امینت و حفظ حریم خصوصی و نیز تقویت زیرساختهای فنی و سیستمی جهت تبادل اطلاعات، ضمن راه اندازی بخش درخواست صدور دسته چک جهت صحت اعتبارسنجی و صلاحیت مشتری در سامانه داخلی بانک، صدور دسته چک نیز شخصی سازی شد.
بورس نیوز: پس از بررسی صلاحیت متقاضی دسته چک در شعبه و تایید از سوی بانک مرکزی، شناسه استعلام برای هر برگ چک و به تعداد برگ چکهای درخواست شده، تولید و در سامانه به بانک ایران زمین ارسال میشود. مسئول شعبه شناسههای دریافت شده را از طریق سامانه به چاپخانه طرف قرارداد جهت صدور و تحویل دسته چک شخصی سازی شده ارسال مینماید و نهایتاً چک صادر و تحویل متقاضی میشود.
اشتراک گذاری در واتساپ
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه