به گزارش بورس نیوز، حسین صالحینژاد، مدیر این شرکت در شهر یزد، افتتاح ساختمانهای جدید شعب در سراسر کشور را نشانه توجه مدیران ارشد سازمان نسبت به مشتریمداری دانست و اهتمام ایشان در خصوص تهیهی ساختمانهای جدید با امکانات مدرن و به روز را، در راستای افزایش سطح رضایتمندی مراجعه کنندگان و همکاران قلمداد کرد.
در ادامه این مراسم، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، اقدامات انجام شده درخصوص گشایش ساختمانهای جدید و ملکی شعب را، شایسته قدردانی و نتیجهی تلاش بیوقفهی همکاران دانسته و ادامه داد: محترم شمردن مشتریان همواره یکی از ویژگیهای بیمه دی بوده و از جمله امور به انجام رسیده در این خصوص، تدارک دیدن مکانی مطلوب برای شعب است تا تکریم مشتریان در آن، رعایت شود.
در این دیدار که جمعی از اعضاء شبکهی فروش نیز حضور داشتند، مدیرعامل بیمه دی، یکی از نقاط قوت این شرکت را، همکاری و همراهی میان ستاد، شعب و نمایندگان خوانده و بیان کرد: میانگین سنی جوان بین همکاران شعبهی یزد و شبکهی فروش آن، از جمله سرمایههای قابل اعتناء بیمه دی در این استان به شمار میآید که با توجه به دیگر بضاعتهای موجود، امید آن میرود تا موفقیتهای پیشین تکرار و روند رو به رشد، تدوام یابد.