افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه محصولات ایران خودرو
به گزارش بورس نیوز، سهراب برفروشان با بیان این که تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و اجرای پروژههای کیفی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات این خودروساز شده است، اظهار کرد: ارزش یابی شاخص رضایتمندی مشتریان از خودروهای تحویلی موسوم به CSI (Customer Satisfaction Indicator)، توسط شرکتهای بازرسی فنی، به نیابت از نهادهای قانونی و برای نظارت بر تمامی شرکتهای تولید و عرضه کننده خودرو در سطح کشور، به طور ادواری و مستمر انجام و نتایج منتشر میشود.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که با اجرای برنامههای طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو طی سال ١٤٠١، شاخص مراجعات مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش، در بازه یک ماه پس از تحویل در آذرماه ۱۴۰۱، نسبت به میانگین عملکرد سال ۱۴۰۰، بهبود معادل ۴۵ درصدی را نشان میدهد.
معاون کیفیت ایران خودرو با اشاره به این که با توجه به دستاوردهای مثبت و بازخوردهای مناسبی که با اجرای طرح تحول کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو کسب شده، در حال تدوین گام دوم طرح تحول کیفیت برای سال آینده هستیم، افزود: بر این اساس، در سال جاری علاوه بر پی گیری و اجرای کامل پروژههای تعریف شده در گام آغازین طرح، پروژههای جدیدی با محوریت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات شرکت ایران خودرو با هدف ملموس شدن تغییرات کیفی برای جامعه و بهبود تصویر ذهنی مشتریان تعریف و اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح گارانتی قوای محرکه خودروهای تارا و هایما، افزود: در تلاش هستیم تا در سال ۱۴۰۲، علاوه بر قوای محرکه دو محصول تارا و هایما، سایر محصولات را نیز شامل این گارانتی کنیم.