بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
مسیح مشهدی تفرشی ، مدیرعامل "پی‌پاد" در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

زنگ معاملات رشد یابنده‌ترین شرکت عرصه پرداخت الکترونیک زده شد

زنگ معاملات رشد یابنده‌ترین شرکت عرصه پرداخت الکترونیک زده شد
روند رشد شرکت منسجم و پایدار دنبال خواهد شد به‌طوری‌که طی ۳ سال متوالی "پی‌پاد" رشد یابنده‌ترین شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک شناخته‌شده است. از زمانی که پرداخت الکترونیک پاسارگاد بین ۱۲ شرکت در رتبه ۸ یا ۹ قرار داشت و امروزه که در شاخص کارتخوان فعال تراکنش‌دار رتبه اول و مبلغ تراکنش رتبه سوم را داراست زمانی زیادی (به مدت ۳ سال با رشد چند پله‌ای) نمی‌گذرد.
کد خبر : ۲۶۸۷۳۹

زنگ معاملات رشد یابنده‌ترین شرکت عرصه پرداخت الکترونیک زده شد

بورس نیوز:

مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مطرح کرد: همان‌طور که قبل‌تر اعلام‌شده در تعهدات هم برنامه افزایش سرمایه دیده‌شده است. البته که موضوع نیاز به سپری شدن، مراحل قانونی دارد، ولی در امیدنامه و طبق اعلام گذشته سهامداران موضوع افزایش سرمایه را برای شرکت دنبال می‌کند. باید گفت که روند رشد شرکت منسجم و پایدار دنبال خواهد شد به‌طوری‌که طی ۳ سال متوالی "پی‌پاد" رشد یابنده‌ترین شرکت در حوزه پرداخت الکترونیک شناخته‌شده است. از زمانی که پرداخت الکترونیک پاسارگاد بین ۱۲ شرکت در رتبه ۸ یا ۹ قرار داشت و امروزه که در شاخص کارتخوان فعال تراکنش‌دار رتبه اول و مبلغ تراکنش رتبه سوم را داراست زمانی زیادی (به مدت ۳ سال با رشد چند پله‌ای) نمی‌گذرد.

وی ادامه داد: معتقدم که "پی‌پاد" بر این موضوع که رشد و توسعه را هدف قرار داده صحه گذاشته است. باوجوداینکه فضای کشور به دلیل مسائل اقتصادی مقداری بخش توسعه را پرقدرت دنبال نمی‌کند، ولی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد اثبات کرد که منسجم به دنبال توسعه و رشد است.

با اقدامات انجام شده به مزیت "پی‌پاد" پی می‌برید 

مشهدی تفرشی تشریح کرد: شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ابتدای ورود به بازار سرمایه تلاش می‌کند که با شفافیت توضیحات لازم را به سهامداران و نهاد‌های ناظر ارائه کند. همچنین بلافاصله مجمع شرکت برگزار می‌شود که قبل از تاریخ مقرر برای سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد. امیدوارم اقداماتی که در "پی‌پاد" انجام می‌شود و برنامه ویژه‌ای که برای همکاری با اهالی بورس و خود شرکت بورس اوراق بهادار تهران طرح ریزی شده است، نمایانگر مزیت‌های ۶۰۱ امین شرکت نسبت به ۶۰۰ شرکت پذیرفته شده قبلی در بورس باشد.

سبزی بهار در پرداخت الکترونیک پاسارگاد تسری پیدا می‌کند؟

وی در پایان به بورس نیوز گفت: تقارن این عرضه با فصل بهار را باید به فال نیک گرفت و جای بسی شادی دارد، امید است که این سبزی در "پی‌پاد" هم تسری پیدا کند و بتواند این سبزی را مستدام در عرصه تولید، صنعت و اقتصاد کشور دنبال کند. جا دارد از تمام همکاران که در طی این سال‌ها برای این مهم فعالیت داشتند، تشکر کرد. همچنین از سهامداران و اهالی بازار سرمایه باید تشکر کرد که طی این سال‌ها برای تحقق عرضه "پی‌پاد" همکاری کردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نخستین عرضه اولیه سال جاری؛

امروز؛ "پی پاد" عرضه اولیه می شود

اصلاح کارمزد در آینده‌ای نزدیک
در جلسه معارفه "پی‌پاد" عنوان شد:

اصلاح کارمزد در آینده‌ای نزدیک

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.