بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
پی پاد؛ برند محبوب مصرف‌کنندگان
در نظرسنجی جشنواره برند محبوب پرداخت الکترونیک پاسارگاد همچون سال گذشته موفق به کسب تندیس زرین شد و به‌عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان معرفی گردید.
کد خبر : ۲۷۱۷۰۹

به گزارش بورس‌نیوز، جشنواره برند محبوب با برگزاری گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی به شناسایی برند‌های محبوب مصرف‌کنندگان می‌پردازد و ضمن ایجاد بستری برای مشارکت مصرف‌کنندگان، به ارتقاء هر برند کمک می‌کند. دهمین دوره این جشنواره با ثبت آراء در دو ماه، برترین برند‌ها را از میان بیش از ۱۵۰۰ برند و بالغ بر ۱۰۰ گروه کالا و خدمات انتخاب و معرفی کرد. 

در این نظرسنجی پرداخت الکترونیک پاسارگاد همچون سال گذشته در دو گروه پایانه‌های فروشگاهی و اپلیکیشن‌های پرداخت (پی‌پاد)، در جشن پایانی این رویداد که روز چهارشنبه، ۲۱ تیرماه برگزار شد، موفق به کسب تندیس زرین شد و به‌عنوان برند محبوب مصرف‌کنندگان معرفی گردید.

پی پاد؛ برند محبوب مصرف‌کنندگان

پرداخت الکترونیک پاسارگاد، یکی از شرکت‌های فعال صنعت پرداخت الکترونیک کشور است که به ارائه خدمات و محصولات متنوعی در این حوزه می‌پردازد. پایانه‌های فروشگاهی و نرم‌افزار موبایلی پی‌پاد، دو محصول از ده‌ها محصول و خدمات این شرکت است که در این جشنواره پاداش کیفیت خود را از مصرف‌کنندگان دریافت کردند. پی‌پاد، بستری امن در راستای توسعه راهکار‌های پرداخت الکترونیک کشور است. این نرم‌افزار که امکانات متنوعی به جهت پرداختی امن، سریع و آسان در حوزه‌های مختلف از جمله انتقال وجه، پرداخت عوارض، استعلام آنلاین و پرداخت خلافی خودرو، خرید بیمه، خرید شارژ، نیکوکاری و... دارد، به‌عنوان نخستین عرضه اولیه سال جاری در فروردین‌ماه وارد بازار سرمایه شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.