بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
آشنایی با پلتفرم پراپی
پلتفرم پراپی از تیمی از سرمایه‌گذاران بزرگ و تریدر‌های باتجربه تشکیل شده است.
کد خبر : ۲۷۲۵۷۵

به گزارش بورس نیوز، این شرکت در راستای کاهش مشکلات تریدر‌های ایرانی از جمله تحریم‌های بین‌المللی، از اوایل ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد. خدمات این شرکت علاوه بر تامین سرمایه برای تریدر‌ها در بازار‌های مالی، ایجاد یک محیط آموزشی و شبیه‌سازی ترید برای تریدر‌ها است. دفتر مرکزی این شرکت در کشور امارات قرار دارد.

معرفی پراپی

پلتفرم پراپی یک شرکت بین‌المللی است که سرمایه خود را در اختیار تریدر‌ها قرار می‌دهد و با ایجاد سود، سرمایه خود را گسترش خواهد داد. این شرکت ایرانی خدمات خود را به زبان فارسی ارائه می‌کند و از این رو توانسته است نظر بسیاری از تریدر‌های بازار‌های مالی را به خود جلب کند. 

در واقع به دلیل وجود محدودیت‌ها، تحریم و عدم پشتیبانی سایت‌های خارجی، این شرکت در نظر دارد سرمایه مورد نیاز تریدر‌های مستعد و توانمند را فراهم کند و به آن‌ها خدمات مشاوره مالی ارائه دهد. این شرکت فعالیت رسمی خود را از تیرماه ۱۴۰۱ شروع کرد و به‌سرعت توانست اعتماد بسیاری از تریدر‌های ایرانی را به‌دست آورد. 

از ویژگی‌های بارز پلتفرم پراپی می‌توان به ارائه خدمات باکیفیت، صادقانه و شفاف اشاره کرد. علاوه بر همکاری دو سویه عالی این شرکت با تریدرها، به‌زودی خدمات متنوع زیادی به خدمات این شرکت اضافه خواهند شد. 

مراحل موفقیت در چالش مدیریت سرمایه

به تریدر‌هایی که پراپی را برای پراپ تریدینگ انتخاب می‌کنند، این نوید داده می‌شود که با ورود به این مسیر، موفقیت آن‌ها در بازار‌های مالی و سرمایه‌گذاری کاملا امکان‌پذیر است. برای رسیدن به موفقیت در چالش مدیریت سرمایه، فقط لازم است تریدر‌ها مراحل زیر را پشت سر بگذارند.

ارزیابی

اولین مرحله در چالش مدیریت سرمایه تحت نظارت پراپ فرم پراپی، ارزیابی تریدر برای مدیریت ریسک است. در این مرحله، تریدر باید بر اساس قوانین چالش این شرکت میزان ریسک معاملات خود را به‌مدت ۳۰ روز مدیریت کند تا از حد مجاز روزانه ۵% و کلی ۱۲% بیشتر نشود. در نتیجه با رعایت قوانین حد ضرر و رسیدن به سود ۸% در ۵ روز معاملاتی، تریدر به مرحله دوم راه پیدا خواهد کرد.

تایید مهارت

در مرحله دوم چالش مدیریت سرمایه، تریدر ۶۰ روز زمان دارد تا با رسیدن به ۴% سود یعنی با هدف سود پایین‌تر، روند موفقیت خود را به نمایش بگذارد. 

دریافت حساب Real

رسیدن به این مرحله از چالش مدیریت سرمایه، به معنای پیوستن به جمع تریدر‌های موفق شرکت پراپی خواهد بود. در این مرحله، برای تریدر‌ها هدف سود مشخص نشده است؛ اما آن‌ها باید قوانین حد ضرر روزانه ۵درصد و کلی ۱۲درصد را مثل قبل رعایت کنند. همچنین تریدر می‌تواند اولین برداشت را ۳۰ روز پس از دریافت حساب Real انجام دهد و در برداشت دوم، این زمان به ۱۴ روز کاهش پیدا می‌کند. در این مرحله، تقسیم سود تا ۸۰% برای تریدر‌ها در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، همزمان با اولین برداشت سود، امکان برداشت ۱۰۰% مبلغ شرکت در این چالش برای تریدر فراهم خواهد شد.

آشنایی با پلتفرم پراپی

مزایای همکاری با شرکت پراپ تریدینگ پراپی

در میان شرکت‌های تامین سرمایه فارکس، پلتفرم پراپی این امکان را برای تریدر‌ها فراهم می‌کند تا از مزایای زیر بهره‌مند شوند.

۱.     این شرکت توسط تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای تاسیس شده است و در ابتدای فعالیت خود پنل آنالیز حرفه‌ای را به خدمات خود اضافه کرد.

۲.     در این شرکت تمامی کار‌های تریدرها، از زمان شرکت در چالش تا رسیدن به برداشت سود، به‌صورت اتوماتیک و آنی انجام می‌شوند.

۳.     در این شرکت، درگاه پرداخت ریالی و ارز‌های دیجیتال مهیا شده است. 

۴.     در وب‌سایت شرکت پراپی امکان چت آنلاین با پشتیبان‌های زنده برای تریدر‌ها وجود دارد. همچنین تریدر‌ها می‌توانند سوالات خود را در تلگرام از پشتیبانی بپرسند و به‌سرعت پاسخ آن‌ها را دریافت کنند.

۵.     در این شرکت، پس از تکمیل معاملات آنالیز پیشرفته رفتاری ترید انجام می‌شود و نتایج آنالیز برای تریدر ارسال خواهند شد. 

قوانین کلی در شرکت پراپی

این شرکت همانند سایر شرکت‌های prop trading forex از قوانین کلی برخوردار است. 

•    درصورتی که تریدر در مدت زمان کمتری از مراحل چالش عبور کند، لازم نیست تا پایان زمان هر مرحله صبر کند. هر تریدر برای گذراندن هر مرحله ۵ روز معاملاتی نیاز دارد و پس از تکمیل ۵ روز معاملاتی می‌تواند درخواست ورود به مرحله بعد را از قسمت درخواست‌ها ثبت کند.

•    ترید در حساب پراپی (real) محدودیت زمانی ندارد و تریدر می‌تواند مدتی ترید نکند. اما اگر تریدر قصد دارد بیشتر از یک ماه در حساب ترید نکند، بهتر است از طریق ثبت تیکت این مورد را اطلاع دهد.

•    مهلت ۳۰ یا ۶۰ روزه مرحله اول و دوم چالش، با انجام اولین ترید آغاز خواهد شد. 

•    تریدر باید بعد از ورود به پنل کاربری از منوی سمت راست قسمت احراز هویت، برای ارسال مدارک احراز هویت اقدام کند.

•    درصورت در دسترس نبودن کارت ملی، تریدر می‌تواند با هر مدرک شناسایی معتبری مانند شناسنامه، گواهینامه و ... فرآیند احراز هویت خود را انجام دهد.
•    هر شخصی با هر ملیتی می‌تواند در این شرکت احراز هویت کند.

برای مطالعه تمام قوانین پراپ فرم پراپی با جزئیات کامل می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

جمع‌بندی

ترید در بازار‌های مالی ریسک بسیار بالایی دارد و همچنین سرمایه مورد نیاز برای شرکت در پراپ تریدینگ بسیار زیاد است؛ بنابراین پلتفرم پراپی با ارائه زیرساخت‌ها و برگزاری چالش مدیریت سرمایه، این فرصت را برای تریدر‌ها فراهم می‌کند تا از توانایی خود برای سرمایه‌گذاری و ترید استفاده کنند و به سود مناسبی برسند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.