بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
تحلیل تکنیکال
اگر محدوده‌ای که به‌صورت خط روند در rsi مشخص شده شکسته شود به سمت بالا تریگر ورود می‌دهد.  
کد خبر : ۲۷۲۹۲۱

بورس‌نیوز:

از نظر تکنیکالی نماد آریا در حال حاضر در کف کانال بلند مدتی قرار دارد و روند بلندمدت آن تا این لحظه صعودی است. اما در کانال میان‌مدتی که اصلاح از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۹ شروع شده و تقریباً ۳۰ درصد نزول داشته در حال حاضر در میان کانال نزولی قرار گرفته و روند میان‌مدتی کماکان نزولی است و در ناحیه انباشت قرار دارد و به نظر می‌رسد از اینجا به بعد اصلاح زمانی داشته باشد تا قیمتی!

تحلیل تکنیکال

ناحیه‌ای که با دایره مشخص کرده‌ام و محدوده ایکس پوینت بهترین محدوده می‌تواند باشد برای خروج از کانال که اگر از این محدوده بتواند به سمت بالا خارج شود می‌شود گفت که روند صعودی میان‌مدت هم شکل‌گرفته و تریگر ورود صادر می‌شود.

از نظر ایچیموکو در ناحیه خنثی و کندل‌ها زیر ابر کومو قرار دارند از نظر rsi هم در محدوده اشباع فروش قرار دارد و اگر محدوده‌ای که به‌صورت خط روند در rsi مشخص شده شکسته شود به سمت بالا تریگر ورود می‌دهد. 

تحلیل تکنیکال

از نظر بنده اگر این نماد را دارید پیشنهاد می‌کنم نگهداری کنید اگر هم منتظر تریگر ورود هستید اگر فرد پر ریسکی هستید می‌توانید به‌صورت پله‌ای خرید کنید البته درصورتی‌که ارزش معاملات کل بالا باشد و اگر هم فرد کم ریسکی هستید می‌توانید از ناحیه ایکس پوینت که به سمت بالا شکسته شد ورود کنید و در نهایت نوسان گیران هم می‌توانند در محدوده ۷/۸۰۰ تا ۸/۴۰۰ بین کف و سقف کوتاه‌مدت نوسان‌گیری کنند البته اگر حرفه‌ای هستند. 

لیلا یحیایی، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اشراق
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰
با سلام
سهم آریا حداقل تا دو هفته آتی سیگنال صعود ندارد
اظهار نظر شخصی بوده و مبنایی برای خرید و فروش نمی باشد
پرسود باشید
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.