بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی خبر داد:

حمایت همه جانبه بیمه دی از شبکه فروش

معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی از تصویب مدل تسهیلات نمایندگان در راستای حمایت همه جانبه از شبکه فروش، توسط معاونت متبوعش به صورت آزمایشی خبر داد.
کد خبر : ۲۷۳۱۵۳

حمایت همه جانبه بیمه دی از شبکه فروش

به گزارش بورس نیوز، امیر رضا نعمت اللهی با اشاره به جایگاه و نقش شبکه‌ فروش به عنوان یکی از بازو‌های اجرایی شرکت‌های بیمه، ضمن تأکید بر اهمیت راهبری، حمایت، توانمندسازی و نگهداشت نمایندگان، اظهار کرد: براساس برنامه‌ عملیاتی سال ۱۴۰۲ و به منظور تحقق یکی از اهداف شش‌گانه شرکت که بر ارتقاء کمی، کیفی و تجربه‌ی خوشایند شبکه‌ی فروش تأکید دارد، حمایت و توانمند‌سازی نمایندگان به عنوان عضوی از خانواده‌ی بیمه دی در رئوس برنامه‌های شرکت قرارگرفته است.

وی افزود: مدل تسهیلات شبکه‌ی فروش طراحی که با حمایت مدیرعامل به تصویب رسیده شامل؛ وام ضروری، ارائه‌ سهام ترجیحی، وام خرید و تجهیز دفتر نمایندگی، کمک هزینه‌ی تابلو، کمک هزینه‌ی تبلیغات، کمک هزینه بیمه نامه‌های شخصی و هدایای مناسبتی است.

وی در پایان با بیان اینکه این تسهیلات، متناسب با عملکرد و درجه‌ی نماینده‌ها و طبق اولویت‌بندی مصوب، به ایشان تعلق می‌گیرد؛ اظهار داشت: مدل مذکور، براساس تحلیل اثربخشی تسهیلات اعطائی فعلی، نظرات و پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی شبکه فروش در سراسر کشور مورد بازبینی قرار گرفته و بهبود مستمرخواهد داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.