بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
تامین سرمایه کیمیا محقق ساخت؛

رشد ۴۰۰ درصدی در "تکیمیا"

رشد ۴۰۰ درصدی در
شرکت تامین سرمایه کیمیا در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق درآمد ۱.۵ میلیارد تومانی خبر داد.
کد خبر : ۲۷۳۴۵۳

بورس‌نیوز:

شرکت تامین سرمایه کیمیا با سرمایه ثبت شده ۲۰۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق درآمد ۱.۵ میلیارد تومانی خبر داد. شرکت تامین سرمایه کیمیا از شرکت‌های تازه نفس در این عرصه میباشد که در مرداد ماه سال جاری اتفاقات جدیدی را رقم زده است و درآمدزایی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

رشد ۴۰۰ درصدی در


در مرداد ماه سال جاری با ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، رشد ۴۰۰ درصدی را برای این شرکت رقم زده است. در آخرین گزارش منتشره توسط " تکیمیا " سود حاصل از سرمایه گذاری این شرکت، به بیشترین میزان خود در چند ماهه اخیر رسیده است. سود ۴۱ میلیارد تومانی به نسبت ماه قبل رشد ۱۵۵ درصدی را برای شرکت تامین سرمایه کیمیا به ارمغان آورده است. همانطور که اشاره شد، شرکت تامین سرمایه کیمیا در مرداد ماه سال جاری سود بسیار خوبی را از سرمایه گذاری‌های خود کسب کرده است؛ این شرکت از محل سپرده بانکی خود سود ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی و از سرمایه گذاری در صندوق ها، به سود ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را ثبت کرده است که در نمودار زیر میزان درآمد حاصل از ارائه خدمات این شرکت مشروح می‌باشد.

رشد ۴۰۰ درصدی در

محل بیشترین سهم از درآمد‌های محقق شده، مربوط به پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه گذاری با بیش از ۱ میلیارد تومان می‌باشد. در قدم بعد مشاوره، عرضه و پذیرش با تحقق ۴۰۰ میلیون تومانی و در نهایت درآمد حاصل از سبدگردانی با ۶۴ میلیون تومان مجموعه درآمدی این ماه شرکت تامین سرمایه کیمیا را به خود اختصاص میدهد.

رشد ۴۰۰ درصدی در

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.