بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر نوزدهمین رویداد روز پروژه
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به‌عنوان حامی نوزدهمین دوره روز پروژه، با اعطای جوایزی از پایان‌نامه‌های برتر تقدیر کرد.
کد خبر : ۲۷۳۸۷۰

به گزارش بورس نیوز، نوزدهمین دوره تقدیر از پایان نامه‌های برتر با عنوان «روز پروژه» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در دانشکده شماره ۲ کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد.

«روز پروژه» رویدادی سالانه و با رویکرد تشویق دانشجویان مقطع کارشناسی در راستای تهیه و تدوین بهتر، کاربردی و با کیفیت‌تر پایان نامه‌ها است که نوزدهمین دور آن با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به صورت حضوری در روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

حدود ۵۰ پروژه در این دور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، پس از ارزیابی پایان نامه‌های شرکت کننده در نهایت ۶ پژوهش به عنوان پایان نامه برتر توسط نمایندگان مرکز تحقیق و توسعه همراه اول معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

نماینده مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از پایان نامه‌های برتر و در راستای حمایت و همکاری مؤثر با دانشگاه از فرصت‌های موجود برای همکاری بیشتر در قالب اعطای بورسیه دانشجویی با عنوان طرح پژوهانه همراه اول صحبت کرد. 

طرح پژوهانه همراه اول با هدف حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی که در راستای محور‌های اولویت دار همراه اول در مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و پسادکتری است.

در پایان مراسم نیز از برگزیدگان نوزدهمین رویداد روز پروژه، با اهدای جایزه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.