بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
تحلیل تکنیکال
در آخرین افزایش سرمایه گپ نموداری خیلی سریع پر می‌شود و در واقع این ناحیه گپ نقش مقاومتی خود را ایفا می‌کند.
کد خبر : ۲۷۴۵۱۰

بورس‌نیوز:

نماد غگل از گروه محصولات غذایی با ۵۲ درصد سهام شناور در بازار اول تابلوی فرعی قرار دارد، در نمودار تعدیل نشده این نماد شاهد سه گپ نموداری به دلیل افزایش سرمایه هستیم اولین گپ برای افزایش سرمایه ۱۶۳ درصدی دومین گپ به دلیل افزایش سرمایه ۲۹۵۳ درصدی و سومین گپ به دلیل افزایش سرمایه ۶۳ درصدی میباشد از روی این گپ‌ها برای خودمان ناحیه‌های حمایتی و مقاوتی زیر را تعریف کرده ایم تا در نواحی آن‌ها دقت بیشتری به نمودار داشته باشیم.

۳۹۵۴ ریال

۵۳۶۳ ریال

۶۱۶۸ ریال

۱۹۲۰۰ ریال

۴۲۳۰۵ ریال

۹۸۱۹۱ ریال

تحلیل تکنیکال

بعد از گپ افزایش سرمایه ۲۹۵۳ درصدی نمودار کندلی یک رشد ۱۸۴ درصدی را تجربه می‌کند و بعد از آن وارد یک روند نزولی می‌شود و تا محدوده قیمتی ۲۱۹۱ ریال پیش میرود. در آخرین افزایش سرمایه گپ نموداری خیلی سریع پر می‌شود و در واقع این ناحیه گپ نقش مقاومتی خود را ایفا می‌کند و نمودار کندلی فراتر از آن نمی‌رود و بعد از آن وارد یک حرکت نزولی می‌شود یا شاید بهتر باشد بگوییم یک روند نزولی.

تحلیل تکنیکال

رفتار نمودار این نماد را با اندیکاتور ایچیموکو بررسی کردیم، تمام اجزای این اندیکاتور در بالای نمودار کندلی قرار گرفته و این نشان از یک روند نزولی است. نمودار چندین بار به ابرکومو نزدیک شده، اما نتوانسته از آن عبور کند یکی از مقاومت‌های مهم برای این نمودار محدوده قینتی ۴۱۲۰ ریال می‌باشد اگر نمودار کندلی بتواند به این محدوده برسد می‌توانیم بگوییم احتمال تغییر جهت روند قوی شده است.

تحلیل تکنیکال

مهدی کاردان، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.