به گزارش بورس نیوز، این نشست با هدف تبیین برنامه ها، اهداف و دستاوردهای شرکت برگزار شد و طی آن طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی روند حرکت شرکت را رو به رشد توصیف کرد و بیان نمود: در شش ماهه نخست سال، شرکت دستاوردهای قابل توجهی داشته از جمله رشد چشمگیر سودآوری، کسب رتبه دوم تولیدکننده بیمه درمان در صنعت بیمه، تحقق نسبی برنامهها و اهداف خرده فروشی، کاهش نسبت خسارت و به روز رسانی پرداختها به بیمه گذاران متناسب با حق بیمههای دریافتی را در کارنامه داشته ایم که مجمع این عملکرد به رشد ارزش سهم شرکت نیز منجر شده است که میتوان گفت، شرکت در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اهداف و برنامههای شرکت، احترام به بیمهشدگان و تکریم مشتریان را، اصلی اساسی در بیمه دی و از جمله آثار و نتایج برنامههای تدوین شده برشمرده و اظهار امیدواری کرد با پیگیریهای مجدانهی تمامی ارکان و اجزاء شرکت، این مهم محقق گردد.
وی همچنین اظهار داشت، دغدغهمندی نسبت به رفع مشکلات درمانی خانوادههای معزز شهداء و ایثارگران، نه تنها وظیفهای ملی، مذهبی و از جمله اهم ماموریتهای بیمه دی میباشد، بلکه تلاش مضاعف در این خصوص، همانا تداوم نگاه مشتری مدارانه و اصرار و استمرار نسبت به این رویکرد است.
مدیرعامل بیمه دی در بخش دیگری از سخنان خود، سرمایه انسانی کارآمد و متخصص که منشا تحول و تولید ثروت برای شرکت است، عنوان کرد: توفیق هر شرکتی در گرو تحقق اهداف، برنامهها و استراتژیهای آن است که این مهم جز به دست سرمایههای انسانی، محقق نخواهد شد. همه ارکان شرکت باید به وحدت نظر و رویه برسند و با پایش فرآیندها، آسیبها را شناسایی و درصدد رفع آن برآیند.
مهمترین هدف ما افزایش سهم بازار و تمرکز بر سودآوری پایدار است
موهبتی اصلیترین هدف شرکت را سودآوری پایدار بیان کرد و افزود: به عنوان یک بنگاه اقتصادی، اصل بر سودآوری پایدار و افزایش سهم و سبد پرتفوی شرکت است. فعالیت در بازار رقابتی صنعت با در نظر گرفتن، ارزشهای سازمانی، اخلاق حرفهای و حضور جسورانه، فعالانه و موثر در این عرصه میتواند نیل به این اهداف را تسهیل نماید.
وی تصریح کرد: مدیریت هزینه ها، خسارتها و پایش فرآیندهای بیمه گری توسط مدیریتهای ریسک و برنامه ریزی میتواند به افزایش بهره وری و در نهایت کسب سودآوری منجر شود. همچنین حفظ و نگهداشت سبد پرتفوی فعلی باید در وهله اول مد نظر مدیران شرکت باشد.
توسعه خرده فروشی و پرهیز از تمرکز بر پرتفوی درمان
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه مدیران باید جایگاه شرکت در صنعت را مورد پایش قرار دهند اظهار کرد: با استفاده از دادههای عملکردی صنعت میتوان جایگاه شرکت را بررسی کرد و در صدد تقویت و رفع نقاط قدرت و ضعف برآمد. تمرکز بر خرده فروشی و توسعه آن به خصوص در رشته بیمههای زندگی از اهداف بلند مدت شرکت است که انتظار داریم شعب و نمایندگان به طور ویژه روی این موضوع به صورت دغدغهمندانه کار نمایند.
وی با تاکید بر ایجاد مزیت رقابتی گفت: با استفاده از ابزارهایی همچون، طراحی بسته محصولات، تبلیغات و برندینگ، مشتری مداری، بازاریابی، اطلاع رسانی به موقع، خلاقیت و نوآوری و تحول دیجیتال میتوانیم در بازار ایجاد مزیت رقابتی نماییم تا مشتریان بالقوه صنعت را به مشتریان بالفعل شرکت بیمه دی تبدیل نماییم.
موهبتی همچنین با تاکید بر توجه به شبکه فروش عنوان کرد: پیگیری و اجرای برنامههای حمایتی از نمایندگان در دستور کار مدیران قرار بگیرد. شبکه فروش ۸۰ درصد پرتفوی شرکت را محقق مینماید که از این حیث بسیار برای شرکت ارزشمند هستند و در وهله دوم ایشان اولین نقطه تماس مشتری با شرکت هستند که حمایت از ایشان میتواند تأثیر مطلوبی بر تجربه مشتری و در نهایت رضایتمندی مشتری داشته باشند.
وی در پایان اظهار کرد: یقین دارم با دانش، مهارت، صمیمیت، مهرورزی، برنامه محوری و رفع چالشها به فضل الهی با همراهی همه همکاران بیمه دی بهترینها برای این شرکت رقم خواهد خورد.