بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

تأثیر بی‌بدیل بانک توسعه تعاون در رونق کسب وکار‌ها

تأثیر بی‌بدیل بانک توسعه تعاون در رونق کسب وکار‌ها
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان‌ها و بازاریابی طی سفر به کهگیلویه وبویراحمد اعلام داشت این بانک تأثیر بی‌بدیل در رونق کسب وکار‌ها داشته است.
کد خبر : ۲۷۴۷۵۱

به گزارش بورس نیوز،

کریم میرزاخانی،  معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون اظهار کرد: مشتری مداری از اولویت‌های مهم در بانک توسعه تعاون است. انتخاب مشتریان با اهلیت مناسب و دارای ویژگی‌های متناسب در هر دو مقوله تجهیز و تخصیص حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: انتخاب مشتریان به صورت هدفمند و برنامه محور منتج به بهبود کیفیت منابع و تخصیص تسهیلات اعتباری مؤثر و کارآمد مبتنی بر ریسک مدیریت شده و اعتماد بر بازگشت منابع را به دنبال دارد.

میرزاخانی ادامه داد: رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از تعاونی ها، تولید و اشتغالزایی و ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه است و مسئولیت پذیری تمامی همکاران در راستای جذب منابع و بهبود شاخص‌های عملکردی اثر گذار است.

میرزاخانی ضمن بررسی شاخص‌های عملکردی مرتبط با منابع سپرده‌ای، ترکیب منابع، تسهیلات اعتبار تخصیصی، نسبت منابع به مصارف، مانده تعهدات، مانده مطالبات غیر جاری، میزان سودآوری، درآمد‌های مشاع و غیر مشاع و ضرورت تحقق برنامه‌های امسال را مورد تاکید قرار داد.

وی یادآور شد: درک درست از ظرفیت و قابلیت‌های بانک از سوی کارکنان شعب می‌تواند عامل مهمی برای برقراری ارتباط و ارائه خدمات گردد، شناخت بانک و اشراف و آگاهی بر امکانات، خدمات و محصولات می‌تواند این شرایط را فراهم سازد تا شعب با بهره‌گیری از این موضوع بتوانند تعامل اثربخش و فرصت خدمات‌رسانی با رویکرد بر توسعه بازار و افزایش مشتریان رقم بزنند.

میرزاخانی ادامه داد: جذب منابع مالی علاوه بر اینکه مهمترین رسالت بانک می‌باشد. تاثیر مهمی در تنظیم صحیح گردش پول و استقرار یک نظام پولی و اعتباری و متناسب با برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت کشور دارد.

میرزاخانی تاکید کرد: تبدیل سازمان سلسله مراتبی (فرماندهی وکنترل) به سازمان یادگیری مهم است و می‌توان با مربی گری و تیم سازی به پیشرفت اعضا و تیم کمک کنیم، با توانمند سازی میزان اعتماد به نفس کارکنان افزایش می‌یابد و این اعتماد به نفس بالا باعث ایجاد رضایت شغلی وسطح بالای بهره وری در بانک میشود.

وی بیان کرد: مشتری سود آور است، مشتری رییس است و ما باید در تصمیماتمان به جای مشتری باشیم. بسیاری از مشکلات از قبیل ناراضی مشتریان از کوچک‌ترین قدم‌های اشتباه ایجاد می‌شود، تداوم می‌باید و به توده بهمن بی کفایتی تبدیل می‌شود؛ و همچنین بزرگ‌ترین موفقیت‌ها از کوچکترین گام‌های درست اغاز می‌شود و به توده بهمن شایستگی‌ها تبدیل می‌شود.

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: عامل فن اوری اطلاعات وارتباطات، مهارت‌های نیروی انسانی تنوع خدمات بانکی، کیفیت خدمات بانکی و مطلوبیت محیط داخلی بانک و مطلوبیت محل استقرار مکانی بانک عوامل موثر در جدب منابع مالی به ویژه منابع مالی ارزان قیمت محسوب می‌شوند که می‌بایست این بعد در ابعاد فنی انسانی واداراکی مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: حفط و نگهداری مشتری یکی از مهمترین معیار‌های سنجش کیفیت می‌باشد، رضایت مشتری پیش شرط تمام موفقیت‌های بانک است.
میرزاخانی به نگاه ویژه مدیرعامل در خصوص جانشین پروری و پرورش مدیران آینده در بانک توسعه تعاون اشاره نمود و گفت: قرار بر این است که با همکاری موسسه اموزش عالی بانکداری ایران در تاریخ ۱۱ ابان ۱۴۰۲ آزمونی برای شناسایی استعداد‌های بانک به صورت سراسری در سطح کشور برقرار شود.

در ادامه مراسم صیاد رحمانپور، مدیر امور استان‌ها و شعب اظهار داشت: با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال، هدف گذاری، برنامه ریزی، نظارت و پایش دقیق و مستمر نتایج اقدامات تا حصول نتیجه مطلوب ضروری است، از همه همکاران انتظار می‌رود تا با استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های موجود جهت تعین تکلیف و وصول مطالبات غیر جاری، جذب منابع و رسیدن به اهداف تعیین شده، اهتمام داشته باشند.

وی افزود: انتقال مدیریت دانش میان استان‌ها بسیار مهم است و به ویژه استان‌های بزرگ می‌توانند در ارائه تجربیات موفق به یکدگر نقش مثبت داشته باشند. مدیریت اموراستان‌ها و شعب مکانیزم و رویه‌ای را برای مدیریت و انتقال دانش میان استان‌ها در نظر گرفته و ابلاغ می‌کند.

در این رویداد محمدرضا ریگی معاون راهبری و پشتیبانی استان‌های منطقه یک اداره کل راهبری وپشتیبانی استان‌ها و شعب و مهدی منتظری مدیر شعب استان کهگیلویه و بویر احمد، معاون استان، روسای شعب و روسای دوایر استان حضور داشتند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر