بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
بسته‌های سرمایه گذاری با ارزش ۵۸ هزار میلیارد تومان/ خودرو‌های منطقه آزاد چابهار گازسوز می‌شوند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بیش از صد بسته سرمایه گذاری داریم. ارزش بسته‌های سرمایه گذاری حدود ۵۸ هزار میلیارد تومان ماست.
کد خبر : ۲۷۵۶۴۹

امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: منطقه آزاد چابهار در این نمایشگاه با هدف ورود کرده است. از قبل فکر کردیم که چطور می‌توانیم سهم بازار مناسبی را برای علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار ایجاد کنیم. در نخستین گام، بسته‌های سرمایه گذاری متناسب با نیاز فعالان اقتصادی را فراهم کردیم. 

وی افزود: بیش از صد بسته سرمایه گذاری داریم. ارزش بسته‌های سرمایه گذاری حدود ۵۸ هزار میلیارد تومان ماست. علاقمندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به وبگاه منطقه آزاد بسته‌های سرمایه گذاری مورد علاقه خود را به راحتی انتخاب می‌کنند.

مقدم همچنین ادامه داد: مزیت‌ها و جذابیت‌های بسته‌های سرمایه گذاری این است که در روز اول وقتی با علاقه‌مندان وارد مذاکره شدیم، اشتیاق سرمایه گذاران را برای حضور فعال و موثر در منطقه آزاد چابهار احساس کردیم. امیدواریم در این چند روز بتوانیم بهره خوبی از نظر سرمایه گذاری، ایجاد رونق و رشد بهتر در منطقه چابهار ببریم.

وی درباره تفاهمنامه‌های سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: یکی از نگرانی‌هایی که مدیریت منطقه داشت، این بود که چطور بتواند دسترسی مردم را به کپسول‌های گاز، شبکه توزیع گاز و خدمات دهی را فراهم کند. یک روش سنتی وجود دارد، اما با سرمایه گذاران موردنظر مذاکراه کردیم. درباره تکنولوژی‌های جدید صحبت کردیم. امروز موفق شدیم درخصوص موضوع احداث مجموعه‌ای برای تولید سیلندر‌های خانگی با فناوری‌های نوین و نیز ایجاد شبکه لازم برای توزیع این سیلندر‌ها به تفاهم اولیه رسیدیم. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: گام دوم، در جهت گازسوز کردن خودروهاست. این اقدام مورد علاقه سازمان منطقه آزاد چابهار بوده و سازمان نیز برای اینکه بتواند وابستگی مردم را به سوخت فسیلی کم کند و اقتصاد پویا در این حوزه ایجاد شود از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند. همکاران امروز توانستند در این باره به جمع بندی خوبی برسند و تفاهمنامه‌ای منعقد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.