بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
حراج همزمان خرده فروشی اموال تملیکی در ۱۰ استان کشور
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری برخط حراج خرده فروشی در ۱۰ استان کشور به صورت همزمان از امروز پنجشنبه ۱۴ دی ماه خبر داد.
کد خبر : ۲۷۷۵۰۳

به گزارش بورس نیوز، سعید غلامی باغی اظهار کرد: این حراج در استان‌های تهران، فارس، البرز، قزوین، خوزستان، یزد، گیلان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و قم آغاز شده است.

وی ادامه داد: این اقلام کالایی شامل لوازم خانگی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف، سرمایشی، گرمایشی و ... است.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه تعداد حراج‌های خرده فروشی به ۹۰ مرحله رسید، گفت: متقاضیان جهت شرکت در حراج‌ها و مشاهده کالا‌ها می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت،  سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و پنجره هوشمند دولت مراجعه کنند.

وی ابراز داشت: شرکت کنندگان جهت ارائه پیشنهاد‌ها از روز شنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۸ صبح تا روز سه شنبه ۱۹ دی ماه اقدام کنند.

غلامی باغی با اشاره به اینکه حراج خرده فروشی در جهت تامین نیاز خانوارهاست گفت: همه فرایند‌های سامانه از قبیل ثبت نام، ورود و مشاهده دسته بندی کالا‌ها رایگان است همچنین ارائه پیشنهاد و آسان بودن مراحل خرید برخط از مهمترین ویژگی‌های این حراج هاست.

وی خاطر نشان کرد: شرکت در تمامی حراج‌های خرده فروشی برخط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای عموم مردم و کارمندان دولت آزاد است و علاقه مندان می‌توانند با ورود به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و به قسمت حراج خرده فروشی مراجعه کنند

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.