بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از اموال تملیکی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه معاون دادستان از اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران بازدید کرد.
کد خبر : ۲۷۷۳۸۶

به گزارش بورس نیوز، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و میر ابراهیمی معاون دادستان در پیگیری پرونده‌های خاص دادسرا، به همراه سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت و مدیره ومدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، مدیر کل حوزه ریاست، مدیر کل بازاریابی و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انبار‌های استان تهران بازدید کرد.

حسین ایزدی مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در ابتدای بازدید، گزارشی از روند ساماندهی، تجهیز و نگهداری انبار‌ها ارائه کرد. 

وی با ارائه گزارشی از اقدامات بزرگ انجام شده با وجود محدودیت امکانات از جمله تعیین تکلیف پرونده‌ها و ساماندهی انبارها؛ از مدیران سازمان جهت رفع برخی مشکلات موجود به جهت تهیه و قفسه بندی انبار‌ها و پشتیبانی همیشگی تقدیر کرد.

 در ادامه این بازدید سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان تاکید کرد: تا قبل از دولت سیزدهم چیزی به نام سازمان اموال تملیکی چندان شناخته‌شده نبود و در ابتدای دولت سیزدهم چیستی و بهم ریختگی و مجهول‌المالک بودنِ این اموال حواشی زیادی داشت؛ اما بعد از مدتی رؤسای قوای مجریه و قضائیه ترتیب ساماندهی به این اموال را دادند و به چرخه اقتصادی برگرداندند که با یاری خدا و تلاش‌های شبانه روزی همکارانمان به این امر تا حد زیادی تحقق بخشید شده که امید است با همکاری و همراهی همیشگی مسئولان نظام شاهد پیشرفت شگرفی در این وادی باشیم.

در ادامه میر ابراهیمی معاون دادستان تهران نیز در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه بر ورود مجدانه و پیگیرانه قوه قضاییه به مقوله ساماندهی انبار‌های گمرکات و اموال تملیکی اشاره و از روند تغییرات ایجاد شده ابراز رضایت کرد.

در پایان حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به تمامی کسانی که در این جبهه سخت مشغول فعالیت و مبارزه هستند تشکر کرد.

وی همچنین پس از مشاهده فیلمی از تغییر تحولات و ارائه آمار عملکردی استان، از تمامی امور اجرایی برای پیشبرد اهداف عالی نظام تقدیر کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.