کسب جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی توسط کارگزاری بانک آینده
به گزارش بورس نیوز، مراسم هفتمین جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با حضور جمع کثیری از مدیران و استادان منابع انسانی کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، به برترین شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی جوایزی به تناسب سطح بلوغ مدیریت منابع انسانی اهدا شد.
مدل ۳۴۰۰۰ که نقشه راهی برای تعالی سیستمهای منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی سازمان است در سالهای گذشته مورد توجه و استفاده بسیاری از سازمانها جهت بهره گیری از یک مدل یکپارچه و منسجم برای به کار بردن تکنیکها و سیستمهای مدیریت منابع انسانی، قرار گرفته است. بر اساس این مدل میتوان شرایط موجود منابع انسانی در شرکت را مورد بررسی قرار داد و برنامهها و اقدامات بهبود و توسعه آنها را فراهم و یک فرهگ تعالی و کمال را در سازمان ایجاد کرد.
مدل ۳۴۰۰۰ علاوه بر فرآیندهای منابع انسانی که ۲۰۰۰ امتیاز دارد، شامل متغیرهایی در حوزه نتایج و نگرشهای منایع انسانی است که ۱۴۰۰ امتیاز دارد و در ۵ سطح، بلوغ و وضعیت سازمان را ارزیابی کرده و تعالی میبخشد به همین دلیل نیز به مدل ۳۴۰۰۰ شناخته میشود.
مدیریت کارگزاری بانک آینده پس از تنظیم استراتژی جدید سازمانی در سال گذشته و با درک این موضوع که شایستگیهای منابع انسانی به صورت مستقیم بر عملکرد تجاری و سودآوری شرکت تاثیرگذار است، از مدل ۳۴۰۰۰ جهت آسیب شناسی، اثربخشی و توسعه فرآیندهای منابع انسانی بهره گرفته است و در اولین حضور خود در جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی موفق به کسب نشان بلورین D۲ شد. این جایزه در مراسم پایانی هفتمین همایش مدیریت منابع انسانی به سپیده مهرآفرین مدیر منابع انسانی کارگزاری بانک آینده اهدا شد.