بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
قطعا حواس ما به تغییرات نرخ اوراق تسه خواهد بود/ استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای تامین مالی ساخت و ساز مسکن
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن پیشران است. صنعت مسکن پیشران اقتصاد کشور است.
کد خبر : ۲۷۸۵۲۳

سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: بانک مسکن پیشران است. صنعت مسکن پیشران اقتصاد کشور است. بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی این حوزه این مسئولیت را احساس کرده و به آن است و همه تلاش خود را دارد تا به همراه شبکه بانکی با حمایت مالی از پروژه نهضت ملی تامین مالی آن را انجام دهد.

وی افزود: همیشه این موضوع مطرح بوده که آیا تامین مالی مسکن فقط باید از طریق شبکه بانکی انجام شود و بازار سرمایه نمی‌تواند نقشی در این حوزه داشته باشد؟ امروز شاهد بودیم که این دست از صندوق‌ها اعم از صندوق زمین و ساختمان، صندوق‌های املاک و مستغلاتی که شاهد آن بودیم، پاسخگوی این ظرفیت است که می‌توانیم تمام ظرفیت کشور را برای تامین مالی نهضت و موضوع ساخت و ساز در کشور هدایت کنیم و استفاده از این تنوع، جزو برنامه‌های بانک مسکن است که با قوت جلو می‌برد.

حسینی با اشاره به اور اق "تسه" بیان کرد: اساسا معاملات بازار سرمایه متناسب با عرضه و تقاضا شکل می‌گیرد. اما ما بازارگردانی هستیم که هم به عرضه و تقاضا در بازار توجه می‌کنیم و هم نظارت داریم که نرخ‌ها بر تامین مالی مردم در حوزه خرید تعدیل کنندگی را اجرا کنند. در حال حاضر نرخ‌های بازار متعادل هستند. قطعا حواس ما به تغییرات نرخ تسه خواهد بود تا افرادی که علاقمند هستند از این ظرفیت استفاده کنند، با نرخ‌های مناسب این اوراق را در اختیار بگیرند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اجرای چک دیجیتال توسط ۱۱ بانک
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت:

اجرای چک دیجیتال توسط ۱۱ بانک

عرضه سرخابی ها به تعویق افتاد
به دنبال اطلاعیه فرابورس؛

عرضه سرخابی ها به تعویق افتاد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.