بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
نفوذ سرمای دی ماه به درآمدهای شیشه قزوین؛

درآمدزایی "کقزوی" از بازار داخل به نفس افتاد

درآمدزایی
شرکت "کقزوی" در ابتدای فصل زمستان با ریزش ۵۰ درصدی درآمد‌های خود مواجه بود.
کد خبر : ۲۷۸۵۴۵

بورس نیوز:

شرکت شیشه قزوین مجموع درآمد شناسایی‌شده خود در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری را در این دوره یک ماهه ۱۳۵ میلیارد تومان گزارش‌کرد. این مبلغ به دست آمده از سوی "کقزوی" مربوط به فروش محصولات در ۲ بازار «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بود. از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت برابر با یک هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان شناسایی‌شده است.

درآمدزایی

همان‌طور که گفته درآمد‌های شیشه قزوین در دی ماه از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی حاصل‌شده، بیشترین درآمد به‌دست‌آمده این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی با مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان شکل گرفت که ۸۵ درصد از کل فروش را در اختیار داشته است.

میزان درآمد شناسایی‌شده "کقزوی" تا دی ماه ۱۴۰۲

درآمدی که "کقزوی" در دی ماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۵۰ درصد کاهش درآمد را به همراه داشته و درآمدی که در این دوره کسب کرده نسبت به میانگین ۹ ماهه گذشته ۲۲ درصد اُفت را به دنبال داشته است. همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید شرکت "کقزوی" پس از پشت سر گذاشت روند صعودی که در ۲ ماه گذشته به همراه داشت و موفق شد رکورد درآمدزایی خود را جابه‌جا کند، در ابتدای فصل زمستان با ریزش ۵۰ درصدی درآمد‌های خود مواجه بود.

درآمدزایی

با نگاهی که به گزارش فعالیت ماهانه کقزوی بیاندازیم، در میابیم که بیشترین تفاوت در درآمدزایی متعلق به بازار داخل کشور است. در آذرماه که این شرکت موفق به رکوردزنی درآمدزایی شده بود، مبلغ به دست آمده ۲۵۲ میلیارد تومان بود و اکنون این مبلغ به ۱۱۴ میلیارد تومان تنزل پیدا کرده است.

درآمدزایی

شیشه قزوین در دهمین ماه از سال جاری مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۱,۷۶۸,۱۵۱ (دو میله) به ثبت رساند که نسبت به ماه گذشته ریزش ۴۰ درصدی را به همراه داشت

اشتراک گذاری :
ارسال نظر