بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کاهش ۲۷ درصدی درآمد ماهانه داروپخش در دی ماه؛

رشد مقدار فروش "دشیمی" کمکی به افزایش درآمد نکرد

رشد مقدار فروش
میزان درآمد شناسایی شده در این ماه نسبت به میانگین ۹ ماه گذشته ۲۱ درصد پایین‌تر بود.
کد خبر : ۲۷۸۷۲۷

رشد مقدار فروش

بورس نیوز:

شرکت شیمی دارویی داروپخش بر اساس عملکردی که از خود در دوره یک‌ماهه منتهی به پایان دی‌ماه سال ۱۴۰۲ منتشر کرد درآمدی که از فروش محصولات خود اعلام کرد معادل ۱۰۱ میلیارد تومان بود و در ۱۰ ماه گذشته نیز درآمدی که به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان بود.

رشد مقدار فروش

درآمد عملیاتی این شرکت دارویی در دوره ماهانه منتهی به دی ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی به دست آمد، همچنین از ابتدای سال مالی تاکنون نیز در ۲ بازار داخلی و صادراتی حضور داشته است.

درآمد ماهانه ارائه‌شده "دشیمی"

درآمدی که شیمی دارویی داروپخش در دی‌ماه سال جاری توانست به ثبت برساند با کاهش ۲۷ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و همچنین این شرکت دارویی میزان درآمدی که در این دوره به دست آورد نسبت به دوره مشابه سال گذشته با اُفت ۲۱ درصدی همراه بود، لازم به ذکر است که میزان درآمد شناسایی شده در این ماه نسبت به میانگین ۹ ماه گذشته ۲۱ درصد پایین‌تر بود.

رشد مقدار فروش

بیشترین درآمد ماهانه به ثبت رسیده توسط "دشیمی" طی این دوره مربوط به گروه «آنتی بیوتیک‌ها» با ۳۸ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر کیلوگرم ۵ میلیون و ۹۴۴ هزارتومان بود که ۲ درصد افزایش نرخ را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد.

مقدار فروش محصولات "دشیمی"

رشد مقدار فروش

شرکت شیمی دارویی داروپخش در پایان دی‌ماه سال جاری مقدار فروش ماهانه محصولات خود را در این دوره نزدیک به ۵۰ تن اعلام کرد که این مقدار فروش نسبت به ماه گذشته با افزایش ۷ درصدی روبه‌رو بود و با توجه به افزایش مقدار فروش ماهانه، شرکت "دشیمی" در دی‌ماه با کاهش درآمد مواجه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بررسی نمادهای
ششمین قسمت از نشست مهرماه صنعت دارویی:

بررسی نمادهای "دتوزیع" و "دشیمی"

عدم نقدشوندگی اصلی‌ترین دغدغه سهامداران؛

"دارو" و تعدیل سودآوری ۲۴ درصدی در سال ۱۳۹۹

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.