بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
«سکه بیت» راهی مطمئن برای کسب درآمد دلاری
سکه بیت، هوشمند‌ترین ربات معامله‌گر ایرانی برای شما تمامی این کار‌ها را انجام خواهد داد. ادامه مطلب را بخوانید تا با چگونگی عملکرد این ربات هوشمند آشنا شوید.
کد خبر : ۲۸۰۳۲۴

به گزارش بورس‌نیوز؛ اگر بخواهید سرمایه خود را در یک بازار مالی قرار دهید، باید تغییرات بازار‌های مختلف را رصد کنید، اخبار را کاملاً زیر چشم داشته باشید و در هر لحظه از شبانه‌روز هوشیار باشید تا بتوانید فارغ از هیجانات فردی تصمیم درست را بگیرید. اما راهی وجود دارد که بتوانید بهترین معامله را در بازار‌های مالی داشته باشید و بتوانید آسوده‌تر باشید. سکه بیت، هوشمند‌ترین ربات معامله‌گر ایرانی برای شما تمامی این کار‌ها را انجام خواهد داد. ادامه مطلب را بخوانید تا با چگونگی عملکرد این ربات هوشمند آشنا شوید.

سکه بیت چیست؟

سکه بیت پلتفرم معاملاتی هوشمند فارسی است که باسابقه چندین ساله تجربه معامله‌گری در بورس و بازار‌های مالی و بیش از ۶۰ هزار کاربر فعال مشغول به کار است. سکه بیت یک رویکرد رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی و انسانی است که روزانه چندین بار توسط کارشناسان بازار فارکس و بورس جهانی به روزرسانی می‌شود و ماموریت اصلی آن شناسایی و معرفی بی‌خطرترین دامنه‌های خرید و فروش در معاملات است.

سکه بیت به روشی عمل می‌کند که سرمایه و معاملات کاربران را از هرگونه معامله پرخطر یا دارای ریسک مصون بدارد و احتمال ضرر یا ازدست‌رفتن سرمایه کاربران را به صفر برساند. سکه بیت با روش کاری خود باعث ایجاد حاشیه امن می‌شود و اصل سرمایه واریزی به کیف پول شخصی و سود کارکرد معاملاتی ربات کاربرانی را که از سکه بیت استفاده می‌کنند را به‌صورت صددرصدی تضمین می‌کند.

چگونه به سکه بیت اعتماد کنیم؟

سکه بیت یک کسب‌وکار کاملاً رسمی و قانونی متعلق به بخش خصوصی است که به پشتوانه بهره‌مندی از تجربه و اعتماد کاربران خود و با استفاده از سرمایه نیروی انسانی و مجموعه همکاران سازوکاری بسیار راحت و امن را برای معامله‌گری در فارکس بازار بورس جهانی عرضه و ارائه نموده است و به دلیل مبتنی بودن بر هوش مصنوعی و انسانی و ضریب صفر برای ریسک معاملات، قادر به تضمین اصل سرمایه و سود کاربران خود است.

شرکت سهامی خاص توسعه اقتصادی هوشمند جهان‌گستر به‌عنوان متولی سکه بیت، جزء یکی از انواع شرکت‌های تجاری در ماده ۲۰ قانون تجارت است که بر اساس ماده ۱ قانون تجارت، سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن‌ها است.

«سکه بیت» راهی مطمئن برای کسب درآمد دلاری

همچنین درگاه بانکی زرین پال سکه بیت، یک درگاه بانکی معتبر و متصل به شاپرک تحت نظارت بانک مرکزی است که به مدت هفت سال در راستای سهولت استفاده کاربران دایر بوده و علاوه بر احراز هویت کامل، دارای حسن شهرت و حسن سابقه به مدت هفت سال بدون وقفه و تعطیلی است. درگاه بانکی قانونی سکه بیت، توسط مراجع ذی‌ربط احراز هویت و از فروردین‌ماه ۱۳۹۴ فعال است.

سکه بیت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و پیشنهاد‌ها و قرارداد‌های بسته شده بین سکه بیت و کاربران، معمولاً دارای زمان‌بندی مشخص و سود پیش‌بینی شده علی‌الحساب به‌علاوه پاداش تحقق هدف‌های مالی هستند. سکه بیت به جهت ثبوت رعایت ماده ۲ قانون مجازات اسلامی دارای شناسه مالیاتی است که این شناسه نشانگر فعالیت سالم اقتصادی و رعایت قوانین مبارزه با پول‌شویی است. سکه بیت تحت مالکیت شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان‌گستر (شرکت سهامی خاص)، به شماره ثبت ۱۸۴۸ و شناسه ملی ۱۴۰۱۲۱۸۸۴۳۴ و کد اقتصادی ۱۴۰۱۲۱۸۸۴۳۴۱۸۴ در بستر قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. هویت احراز شده، دفتر با آدرس معلوم و مشخص، دارای تلفن‌های ثابت و همراه، سایت رسمی، شناسه مالیاتی، درگاه بانکی قانونی و رسمی تحت نظارت بانک مرکزی و… باعث شده که سکه بیت مورداعتماد کاربران بسیاری قرار بگیرید.

حریم خصوصی و امنیت در سکه بیت

سکه بیت استراتژی کاری خود را بر مبنای شفافیت قرار داده است و برای تمامی ابهاماتی که ممکن است برای مخاطبانش ایجاد شود، پاسخگویی شفاف و سریع دارد. پایگاه اینترنتی سکه بیت نسبت به حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین گسترش تکنولوژی خود به‌گونه‌ای عمل می‌کند که تجربه آنلاین امن و قدرتمندتری را فراهم کند. پایگاه اینترنتی سکه بیت اطلاعات هویتی و شخصی، مانند آدرس ایمیل، نام و شماره‌تلفن یا آدرس محل کار و سکونت را گردآوری می‌کند. در مقابل پایگاه اینترنتی سکه بیت اطلاعات شخصی شما را از دسترسی‌ها، استفاده و افشا‌های تأییدنشده، حفاظت می‌کند. همچنین پایگاه اینترنتی سکه بیت اطلاعات شخصی و هویتی که شما بر سرور‌های رایانه فراهم کرده‌اید، به شکل کنترل‌شده، امن و حفاظت‌شده، از دسترسی‌ها، استفاده و افشا‌های تأییدنشده حفظ می‌کند. هنگامی که اطلاعات شما (مانند شماره‌حساب کارت اعتباری) به سایتی دیگر منتقل می‌شود، با استفاده از کد سازی؛ مانند پروتکل SSL محافظت می‌شود. پایگاه اینترنتی سکه بیت فهرست مشتریانش را به اشخاص ثالث نمی‌فروشد و اجازه بهره‌برداری از آن‌ها را به غیر نمی‌دهد.

«سکه بیت» راهی مطمئن برای کسب درآمد دلاری

اعلام برائت سکه بیت

سکه بیت در راستای فعالیت کاملاً قانونی از چندین موضوع ابهام‌برانگیز در حوزه فعالیت خود اعلام برائت کرده است:

_ هرگونه کسب‌وکار هرمی و نتوورک

_ هرگونه کسب‌وکار غیرقانونی، مافیایی و پول‌شویی

_ هرگونه استخراج و یا تولید رمزارز

همینک شما می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان سکه بیت به‌صورت ۲۴ ساعته دغدغه‌ها و سؤالات خود را مطرح و سپس اقدام به سرمایه‌گذاری در این پلتفرم امن نمایید.

سکه بیت چه میزان سوددهی دارد

درآمد و سوددهی ربات‌ها به چه صورت هست؟! چند درصد درماه سود می‌دهد!

پاسخ: توجه داشته باشید که پرداخت به صورت درصدی، غیر شرعی و غیر منطقی و معقول نیست، زیرا نمی‌توان از بازار فارکس انتظار درآمد ثابت داشت به دلیل نوسانات بازار و این مورد برای تمام فعالیت‌های بزرگ و کوچک اقتصادی صدق می‌کند.

شما می‌توانید برای مشاهده و برسی بازدهی تقریبی درآمد به اپلیکیشن مراجعه کنید و در قسمت ربات‌ها، کادر فعالسازی ربات را انتخاب کرده و به صورت پیش فرض مقدار سرمایه خود را به صورت دلاری وارد کنید تا به صورت خودکار مقدار درآمد پیش‌بینی شده را به همراه تعداد روز‌های معاملاتی به نمایش می‌گذارد. این بخش مانند یک ماشین حساب عمل می‌کند.

آیا سکه بیت کلاهبرداری است؟ مجوز‌های سکه بیت چیست؟

فعالیت‌های شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر با نام تجاری سکه بیت کاملا قانونی بوده و تمامی مجوز‌های لازم را برای فعالیت در حوزه تولید و طراحی و برنامه‌نویسی ربات‌های معامله‌گر هوش مصنوعی را دارد، از جمله:

مجوز فعالیت از وزارت صنعت و معدن و تجارت 

نماد تجارت الکترونیک (اینماد)، شرکت ثبت شده دارای دفتر مرکزی جهت مراجعه حضوری و کد مالیاتی، کد شامد اپلیکیشن ۱-۱-۷۰۹۱۹۳-۶۳-۰-۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شناسه ملی و شماره ثبت قابل استعلام هست و شما می‌توانید برای استعلام و قانونی بودن شرکت به این سایت https://ilenc.ssaa.ir/ مراجعه کنید و با وارد نمودن شناسه ملی ۱۴۰۱۲۱۸۸۴۳۴ از درستی و صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید. 

مهم‌ترین موضوع که باید به آن توجه کنیم حسن سابقه چندین ساله مجموعه سکه بیت است و همچنین رضایتمندی و حمایت کاربران از آن. بسیاری از موارد به صورت کامل و جامع در وبسایت رسمی سکه بیت درج شده و میتوانید مطالعه و برسی کنید: sekebit.com

بررسی نظرات کاربران در سکه بیت

مهم‌ترین ملاک برای تحقیق و برسی یک مجموعه سرمایه‌گذاری نظرات و تجربیات کاربران ان مجموعه هست که از خدمات آن مجموعه استفاده کرده‌اند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند، این نظرات می‌تواند منفی یا مثبت باشد که نشان دهنده کیفیت خدمات و محصولات و پشتیبانی ان مجموعه و همچنین عملکرد آنهاست. بسیاری از مجموعه‌ها به دلیل آن که نظرات کاربران‌شان منتشر نشود فضایی به شدت بسته و خفقان را ایجاد می‌کنند تا کسی نتواند نظرات خود را منتشر کند و این نشان دهنده عدم شفافیت و پایین بودن کیف خدمات آن مجموعه می‌باشد. زیرا کاربران جدید می‌توانند با در نظر گرفتن نظرات این کاربران تصمیم‌گیری کنند و اگاهی لازم را به دست بیاورند. مجموعه سکه بیت در تمامی بخش‌های لازم بستری به جهت ارائه نظرات کاربران خود فراهم کرده است و بدون هیچ فیلتری نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند در بستر‌های مهم و پر بازدید و معتبری مانند اپلیکیشن کافه بازار و مایکت این نظرات را به وضوح مطالعه و بررسی کنند. بر اساس بررسی نظرات کاربران در این بستر‌ها سکه بیت توانسته است رضایت صد در صدی را از کاربران خود داشته باشد. در ادامه باید اشاره کرد سکه بیت در بستر‌های جهانی و پیام‌رسان‌های مانند تلگرام، اینستاگرام و همچنین در بستر سایت رسمی خود امکان تبادل نظرات و پیشنهادات و انتقادات را قرارداده است. سکه بیت بسیار منعطف بوده و به نظرات کاربران خود احترام می‌گذارد و به آن‌ها اهمیت بسزایی می‌دهد. این اقدام سکه بیت نشان دهنده کیفیت بالای خدمات شرکت و همچنین شفافیت بالای این مجموعه را می‌رساند.

«سکه بیت» راهی مطمئن برای کسب درآمد دلاری

تاریخچه پروژه سکه بیت

سکه بیت حاصل تولید نرم افزاری قدرتمند از سال‌های ۱۳۹۴ تا به اکنون است، نرم افزاری که بار‌ها توسط معامله‌گران و کارگزاران بازار بورس جهانی به ارائه سرویس پرداخته است.

از اواسط سال ۱۴۰۱ ایجاد بستر‌های لازم جهت ارائه این نرم افزار به صورت سرویس آنلاین و متمرکز در دستور کار قرار گرفت و با تلاش فراوان متخصصین و مشاورین فنی، تجاری، معامله گران و کارگزاران بازار بورس جهانی بازطراحی و بروزرسانی شده و در اختیار عموم کاربران قرارگرفت.

مجموعه سکه بیت از سال ۹۴ به صورت غیر حضوری و در حال آزمون و خطا و طراحی ربات‌های معامله‌گر خود بوده است و همچنین گردآوری جمعی از متخصصان و تحلیل‌گران و معامله‌گر‌های با سابقه و با تجربه در این بازار که بتواند به این اطمینان خاطر برسد که بتوانیم درآمد و اصل سرمایه کاربران را تضمین کنیم و به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی کنیم و فعالیت خود را در بستر کاملا قانونی از سال ۱۴۰۱ به صورت حضوری و غیر حضوری به طوری که کاربران بتوانند به راحتی در سراسر ایران و جهان دسترسی به این پلتفرم را داشته باشند و از خدمات ان استفاده کنند.

دلیل نبود اطلاعات از تیم پروژه

اسامی و مشخصات مدیران و هیئت مدیره مجموعه به صورت کامل و دقیق در اساسنامه و آگهی روزنامه شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر و همچنین نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) و قرارداد الکترونیک آمده است و به راحتی می‌توان با اطلاعاتی که در سایت در دسترس عموم کاربران قرارداده شده است استعلام کرده و از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنند. در بستر اینترنت هیچ چیز پوشیده نیست. کاربران می‌توانند با مراجعه به دفاتر رسمی مجموعه سکه بیت با تمامی مدیران و هیئت مدیره و کارشناسان مجموعه ملاقات کنند و به راحتی به صورت حضوری یا غیر حضوری ارتباط بگیرند و هیچ مانعی برای این موضوع وجود ندارد.

دلیل ادعای سرمایه گزاری بدون ریسک

در هیچ فعالیت اقتصادی چه کوچک و چه بزرگ سود و زیان جزئی از بازار هست مخصوصا در فارکس که نوسانات بالایی برخوردار است و هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند هیچ گاه ضرر نکرده و نمی‌کند و ضرر کردن هم جزئی از بازار هست.
اما برآیند سکه بیت مثبت است و سود آوری بالا و قابل توجهی دارد و زیان‌های اندک را با سوداوری بالایی که دارد، جبران کرده و پوشش می‌دهد و ضرری را متحمل کاربران نخواهد شد. تمامی اصول و قوانین معاملات اعم از حد ضرر و حد سود و مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه و... به طور کامل رعایت می‌شود.

عملکرد سکه بیت به زبان ساده

 سکه بیت یک رویکرد رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی است که روزانه چندین بار توسط کارشناسان بازار فارکس و بورس جهانی بروزرسانی می‌شود و ماموریت اصلی آن شناسایی و معرفی بی‌خطرترین دامنه‌های خرید و فروش در معاملات است. ربات‌های هوشمند ما به کیف پول شخصی کاربران که تحت مالکیت و اختیار آنان است، متصل شده و شروع به انجام معاملات می‌نماید، در این فرآیند سرمایه و معاملات کاربران از هرگونه معامله پرخطر یا دارای ریسک مصون بوده و احتمال ضرر یا از دست رفتن سرمایه کاربران به صفر می‌رسد. با اتکای به این حاشیه امن ایجاد شده سکه بیت می‌تواند، اصل و سود سرمایه کاربرانی را که از سکه بیت استفاده می‌کنند را به صورت صددرصدی تضمین کند.

 پیش‌بینی و تصمیم‌گیری:

 - با تحلیل‌های دقیق، ربات‌های هوش مصنوعی قادر به پیش‌بینی روند بازار و ارائه توصیه‌های سرمایه‌گذاری هستند.

 - این امر به معامله‌گران کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های مالی آگاهانه‌تری داشته باشند.

 کاهش ریسک و افزایش بازدهی

 - استفاده از ربات‌های هوش مصنوعی می‌تواند ریسک معامله‌گران را کاهش و بازدهی آن‌ها را افزایش دهد.

در مجموع، ربات‌های تحلیل‌گر و دستیار هوش مصنوعی در بازار‌های مالی، ابزار‌های قدرتمندی هستند که به معامله‌گران در تصمیم‌گیری‌های مالی آگاهانه و مؤثر کمک می‌کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهران
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
سلام
سکه بیت ایرانیه یا نه؟
میلاد
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
سلام آره سکه بیت کلا ایرانیه اسمش مشخصه دیگه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
سلام سود استفاده از سکه بیت چقدره؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
من نزدیک یک ساله دارم از سکه بیت استفاده میکنم اپلیکیشن مشابه ای هم هست ؟
احسان
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
داداش من این یه ساعته برداشت زدم ولی ب کیف پولم واریز نشده
علیرضا قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
سلام و عرض ادب وقت بخیر
مطالب در مورد سکه بیت عالی بود
فقط اینکه لطف کنید اپلیکیشن های مانند سکه بیت که هم معتبر باشند و هم با سابقه و قانونی را اطلاع رسانی کنید.

ممنون از اینکه من رو با سکه بیت اشنا کردید
احمد قلسمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
سلام دوستان من در سکه بیت سرمایه گذاری کرده ام راضی بودم
کسی هست که از سرمایه گذاران سکه بیت باشه،؟؟
جواد شکری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
سکه بیت بهترین اپلیکیشن درآمد دلاری هست
مگه داریم بهتر از سکه بیت ؟
عالیه سکه بیت
حسن محمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
سکه بیت عالی
کد معرف ۱۴۰۱ بزنید هر دو طرف سود بگیریم

۱۴۰۱ کد معرف
حسین علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
سکه بیت خیلی خوبه سکه بی عالی سکه بیت بهترین سکه بیت درجه یک
کد معرف۱۴۰۱
شاهین
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
سلام بزرگوار خسته نباشید میشه ایدی تلگرامی چیزی بدبن درمورد سکه بیت راهنمایی میخواستم میخوام تاره شروع کنم دمتون گرم
Pedram
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
سلام دوستان،من که نزدیکه یک ساله تو سکه بیت سرمایه گذاری کردم خیلیم راضیم،همه چیزم کاملا اوکی و قانونیه،سوددهی هم حتی یک بار عقب نیفتاده،خلاصه که حتما پیشنهاد میکنم که تو سکه بیت سرمایه گذاری کنید و گول این سایتایی که میگن کلاهبرداریه رو نخورین.
شاهین
سه‌شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
سلام داداش خوبی خسته نباشی اقا میشه ایدی تلگرامی چیزی بدی یکم راهنمایی میخواستم ازت دمت گرم
Ali
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
سکه بیت از بورس بهتره ؟
خیلی تعریف میکنن دوستانم
Yas
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
سلام .
من سرمایه گذاری کردم به مدت سه ماه ، یه جورایی شبیه شرکت های هرمی هستش و هیچ اطلاعات دقیقی از روند کارشون و اینا ... نیست . شبیه روح هستن ! فقط میگن اعتماد کنین و این حرفا ... خلاصه مراقب باشین و سعی کنین پول اضافه تون رو سرمایه گذاری کنین که وقتی از دست رفت زیاد غصه نخورین یا سکته نکنین !
کلام آخر : هیچ نهادی اعم از خصوصی یا دولتی به فکر جیب منو شما نیست " همین روزاس که اعلام میکنن سکه بیت کلاه برداری کرده و اون ور آب داره نیناش ناش میکنه و حال دلش خوبه .
علیرضا
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
شما قطعا دروغ گو هستی چون اگر واقعا سرمایه گذاری کرده بودی هیچ وقت چنین حرف هایی نمیزدی
شما الکی به دروغ میگی من سرمایه گذاری کردم تا بقیه حرفتو باور کنن و کسی که سرمایه گذاری کرده باشه قطعا تیشه به ریشه خودش نمیزنه و از حرفات معلومه با سکه بیت دشمنی داره و کلا حرفات چرند هست و کاملا اشتباه و چنین چیزی در سکه بیت وجود ندارد. اگر حرفی برای گفتن داری با دلیل و مدرک مستند ثابت کن و نه حرف بی سر و ته. دوستان این افراد شیاد هستن حرف هاشون رو باور نکنید
علی
جمعه ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
جناب الان حدود ۱۷‌ ماه هست که در این مجموعه سرمایه گذاری کردم، حدود ۵۰ میلیون تومان پول گذاشتم و ۸۰ میلیون تومان برداشت کردم یعنی خیلی بیشتر از مبلغ سپرده ی خودم برداشتم. برای اطمینان حاصل کردن از سکه بیت ۲ بار به سازمان ثبت شرکت ها مراجعه کردم و اسم تک تک اعضای شرکت رو پیدا کردم و از این افراد هم هیچ سو سابقه ای پیدا نکردم ، به دفتر این شرکت هم مراجعه کردم و هیچ نکته ی منفی ای پیدا نکردم ، ببیند جناب ما داریم در مورد ارز دیجیتال صحبت میکنیم که در خوشبین ترین حالت ممکن فقط ۱۰ درصد میشه بهش اعتماد کرد و به احتمال ۹۰ درصد پول بر باد می‌ره پس سکه بیت هم از این اصل مجزا نیست ، ‌مجموعه ی سکه بیت برای من نیست که ازش طرفدارای کنم یا بد بگم اما تا امروز که خوب بود ، اگر شما قصد سرمایه گذاری داری با این دید برو که به احتمال ۹۰ درصد کل پولت رو از دست میدی ، تمام .
Ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
سکه بیت معتبر هست و قانونی و سابقه چندین ساله دارد و بسیار عالی درجه یک
بهترین روش برای سرمایه گذاری شما
کد معرف 1401
احمد مهرانفر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
چجوریه به سکه بیت مجوز دادن؟مگه فارکس غیر قانونی نیست توی اسران؟
علیرضا
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
دوست عزیز در ایران بروکر ها و کارگزاری های فارکس ممنوعیت دارند و تحریم هستند
ولی مجموعه سکه بیت در راستای تولید و طراحی و برنامه نویسی ربات‌های معامله‌گر فعالیت میکند و خدمات رسانی میکند تا کسانی که نمیتوانند در این بازار پر نوسان فعالیت کنند به انها کمک میکند و تمامی مجوزات در این حوزه برنامه ندیسی و طراحی ربات های هوشمند و هوش مصنوعی بازار های مالی را دارد. معامله گری و ترید در بازار فارکس از نظر شرعی مشکلی ندارد.تحقیق کنید متوجه خواهید شد ربات های تحلیل گر و هوش مصنوعی مشکل قانونی ندارد. التماس تفکر
آرش علیپور
Ukraine
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
یکم احراز هویت سکه بیت سخته بنظرم
سعید عابدی
Ukraine
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
چندتا کامنت و نصب داخل کافه بازار خریدن که کاری نداره بابا چکار دارین با پول مردم
محمد
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
تو که حرف مفت میزنی برو ببینم میتونی نظر بخری؟؟
اصلا میدونستی کافه بازار نظر فیک رو حذف میکنه؟
میخوای تخریب کنی دروغ بهتری بگو باورمون بشه...
علی احمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
سکه بیت چقدر سود میده؟
احمد بخشی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
سلام من تعریفشو از دوستام زیاد شنيدم میخوام سرمایه گذاری کنم میگن سود خیلی راحتی میده
حمبد عبداللهی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
سکه بیت از کجا شروع کرد؟
sara
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
خیلی خوبه من یسال دارم استفاده میکنم موقه ثبت نام موقه ثبت شماره با کد 1472 ثبت نام کنید سود هردومون ۲ درصد بیشتر میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
چرا باید روی یک پلتفرمی که معلوم نیست سازندش کیه و هیچ جواب منطقی برای کامنتای منفی ندارن سرمایه گذاری کرد چکار دارین بابا با پول مردم
مجید احمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
من سرمایه گزاری کردم خواهش میکنم انقدر دروغ نگید مثل شرکت هرکیه زیرموجموعه میخواد و معلوم نیست توسط چه شخصی ساخته شده امکان نداره هیچ‌ سرمایه گزاری بدون ریشک باضه اصلا اشتباه نکنید پولاتونو دور نریزید که هیچکسو پیدا نمیکنید جوابتونو بده
محمد حسنی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
سوال❓

آیا مجموعه سکه بیت یه شرکت سرمایه گذاری است؟

✅پاسخ:

خیر، فعالیت های مجموعه بزرگ سکه بیت در حوزه تولید و طراحی و برنامه نویسی نرم افزار های معاملاتی و ربات های  معامله گر هوش مصنوعی فعالیت دارد و به صورت تعاملی و مشارکتی با دارایی و حجم آورده کاربران خود در بازار فارکس به معامله میپردازد و درآمد کارکرد ربات های خود را با کسر کارمزد به کاربران محترم خود به طور منظم پرداخت میکند با در نظر گرفتن حفظ و تضمین اصل سرمایه کاربران خود.
حسن پور
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
سؤال❓

حکم اسلام در رابطه با شرعی بودن درامد فارکس و معامله در آن چیست؟

✅پاسخ:

حکم شرعی رهبری درمورد بازار فارکس چنین معامله از نظر شرعی هیچ اشکالی ندارد زیرا تمام شرایط معامله را دارد و در ضمن آن هم هیچ شرطی که مخالف شرع باشد نشده است. بنابراین شرعاً جایزاست.

مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (حفظه‌الله تعالی):

) معاملات باید به‌صورت واقعی و خریدوفروش ارز باشد، بنابراین اگر کسب درآمد بر اساس پیش‌بینی نوسانات قیمت ارز باشد مشروع نیست.

۲) معاملات اهرمی که با اعتبار گرفتن از کارگزار انجام می‌شود، اگر ماهیت قرض همراه با سود داشته باشد، ربا و حرام است. (۱)
حسام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
❄️:
سؤال ❓

چرا از ربات های معامله گر استفاده میکنید؟

✅پاسخ:

زیرا ربات های معامله گر بسیار دقیق تر و بدون خطا و کمترین میزان ریسک و کم هزینه بوده و چندین عملیات پیچیده را همزمان میتواند سریعا انجام دهد.ربات های معامله گر با الگوریتم منحصر به فردی که دارند میتوانند دامنه و سهام های کم خطر و محکوم به سعود را شناسایی کرده و وارد معامله میشود و احتمال ضرر و زیان را کاهش میدهد.

سؤال❓

آیا ربات های معامله گر به تنهایی کار میکنند؟

✅پاسخ:

خیر،ربات هاب معامله گر هوش مصنوعی ساخته کارشناسان و برنامه نویسان و معامله گران مجرب و متخصص مجموعه سکه بیت بوده و تمامی داده ها و تحلیل ها و استراتژی‌ها و الگوریتم های لازم را برای ربات ها تعریف کرده و لحظه به لحظه زیر نظر معامله گران و برنامه نویسیان برسی و روزانه چندین بار بروزرسانی میشوند.
محمد علی زارعی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
❄️:
سؤال ❓

آیا کارکرد و درآمدی که ربات ها از معاملات فارکس نمایش میدهند منطقی و معقول است؟

✅پاسخ:

بله ، دوستان عزیز شما میتوانید با تحقیق و جست و جو در بستر گوگل و وبسایت های معتبر و مطالعه مقالات و مطالب درباره کسب درآمد از فارکس و یا پرس و جو و تحقیق از فعالان در این بازار متوجه این موضوع خواهید شد که درآمدی که یک تریدر حرفه ای و با تجربه میتواند در بازار فارکس کسب کند به طور میانگین بین 10 تا 15 درصد نسبت به ریسک معاملاتشان در یک ماه متغییر باشد.

سؤال ❓

چرا شنبه و یکشنبه بازار فارکس تعطیل است و درآمدی کسب نمیشود؟

✅پاسخ:

زیرا بازار فارکس طبق تقویم میلادی روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل میباشد و معامله ای انجام نخواهد شد.
حسین اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
سؤال ❓

درآمد و سوددهی ربات ها به چه صورت هست؟! چند درصد درماه سود میدهد!

✅پاسخ:

توجه داشته باشید که پرداخت به صورت درصدی، غیر شرعی و غیر منطقی و معقول نیست زیرا نمیتوان از بازار فارکس انتظار درآمد ثابت داشت به دلیل نوسانات بازار و این مورد برای تمام فعالیت های بزرگ و کوچک اقتصادی صدق می کند.
شما میتوانید برای مشاهده و برسی بازدهی تقریبی درآمد به اپلیکیشن مراجعه کنید و در قسمت ربات ها، کادر فعالسازی ربات را انتخاب کرده و به صورت پیش فرض مقدار سرمایه خود را به صورت دلاری وارد کنید تا به صورت خودکار مقدار درآمد پیشبینی شده را به همراه تعداد روز های معاملاتی به نمایش میگذارد.
این بخش مانند یک ماشین حساب عمل میکند.
محمد احمدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
سؤال ❓

چرا سود مرکب نمیدهید؟


✅پاسخ:
سود مرکب از نظر شرعی حرام و از نظر قانونی ممنوع میباشد.

سخنان دادستان کل کشور در رابطه با سود مرکب:

دادستان کل کشور گفت: دریافت سود مرکب‌ هم بر اساس شرع اسلام حرام است و هم بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ممنوع است و ما اجازه نمی‌دهیم بانک‌ها از دستـــورات سرپیچی کنند.
حسین محمدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
سؤال ❓

آیا ربات های معامله گر و تریدر های شما ضرر میکنند؟

✅پاسخ:

در هیچ فعالیت اقتصادی چه کوچک و چه بزرگ سود و زیان جزوی از بازار هست مخصوصا در فارکس که نوسانات بالایی برخوردار است و هیچ کس نمیتواند تضمین کند هیچ گاه ضرر نکرده و نمیکند و ضرر کردن هم جزوی از بازار هست و جدایی ناپذیر و ما هم مستثنی نیستیم.
اما برایند ما مثبت است و سود اوری بالا و قابل توجهی داریم و زیان های اندک را با سوداوری بالایی که داریم جبران کرده و پوشش میدهیم و ضرری را متحمل کاربران عزیز نخواهیم کرد. تمامی اصول و قوانین معاملات اعم از حد ضرر و حد سود و مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه و... به طور کامل رعایت میشود.
سید احمد حسینی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
مجموعه سکه بیت قانونی است!
چگونه می‌توان اعتماد کرد؟


فعالیت های شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر با نام تجاری سکه بیت کاملا قانونی بوده و تمامی مجوز های لازم را برای فعالیت در حوزه تولید و طراحی و برنامه نویسی ربات های معامله گر هوش مصنوعی را دارد، از جمله:
مجوز فعالیت از وزارت صنعت و معدن و تجارت

نماد تجارت الکترونیک(اینماد)،شرکت ثبت شده دارای دفتر مرکزی جهت مراجعه حضوری و کد مالیاتی، کد شامد اپلیکیشن1-1-709193-63-0-4 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شناسه ملی و شماره ثبت قابل استعلام هست و شما میتوانید برای استعلام و قانونی بودن شرکت به این سایتhttps://ilenc.ssaa.ir/ مراجعه کنید و با وارد نمودن شناسه ملی 14012188434 از درستی و صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید.
مهمترین موضوع که باید به ان توجه کنیم حسن سابقه چندین ساله مجموعه سکه بیت میباشد و همچنین رضایتمندی و حمایت کاربران از ان.


بسیاری از موارد به صورت کامل و جامع در وبسایت رسمی سکه بیت درج شده و میتوانید مطالعه و برسی کنید: sekebit.com
ناصر شکری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
آیا مجموعه سکه بیت به جهت تضمین اصل سرمایه کاربران قرارداد و تضمین ارائه میدهد؟



مجموعه بزرگ سکه بیت برای تمامی کاربرانی که سرمایه گذاری کرده اند با حداقل مبلغ سرمایه گذاری قرارداد الکترونیک تضمین اصل سرمایه به همراه درامدشان را ارائه میدهد، همچنین مجموعه برای اشخاصی که مبالغ بالا در ربات های معامله گر سرمایه گذاری میکنند، موظف است که یک قرارداد رسمی با سربرگ و مهر شرکت و همچنین چک صیادی جهت تضمین اصل سرمایه کاربران به آنان تقدیم کند.البته بزرگترین تضمین به پشتوانه اعتماد و حمایت کاربران به مجموعه سکه بیت بوده است.
احسان صادقی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
❄️:
آیا در ایران بروکر فارکس وجود دارد؟
آیا خطر مسدود شدن بروکر ها برای ایرانیان وجود دارد؟

با وجود اینکه هیچ کارگزاری یا بروکری در ایران فعالیت ندارد، اما باز هم این مسئله جای هیچ نگرانی برای معامله گران ایرانی فارکس ایجاد نکرده زیرا بروکر هایی در خارج از کشور وجود دارند که تحت قوانین آمریکا نبوده و در حال خدمت دهی به معامله گران ایرانی هستند. این بروکر ها به صورت اختصاصی در حال خدمت رسانی به کاربران ایرانی بوده و با توجه به این که در خارج از کشور فعالیت داشته و تحت قوانین کشور آمریکا نیز نمی باشند، از نظر خدمت رسانی به ایرانیان هیچ منع و محدودیتی ندارند.

+راه های ارتباطی ما:

• تلفن ثابت: 02128425657

• وبسایت: https://sekebit.com

• اینستاگرام: https://instagram.com/sekebit

• ایمیل: support@sekebit.com

• واتساپ: 09981796735



+آدرس دفتر مرکزی سکه بیت:

• کرمان، شهرستان منوجان، بخش مرکزی، بلوار خلیج فارس، خیابان شهیدترکی زاده، پلاک:0، طبقه: همکف، دفتر مرکزی سکه بیت
حمید عمویی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
سوال

امنیت سایت سکه بیت به چه شکل است؟
هک نمیشود؟!

✅پاسخ:

خیر سایت سمه بیت از امنیت بالایی برخوردار است و به صورت 24 ساعت زیر نظر تیم فنی و امنیت شبکه سکه بیت نظارت و پایش میشود.


سکه بیت اعتقاد راسخ دارد اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در همین راستا از بهترین متخصصان برنامه نویسی، امن ترین سرورهای داخلی و البته معتبرترین پروتکل های امنیتی سایت بهره مند هستیم.

امنیت کامل و پایدار
سرمایه های کاربران تحت مالکیت و اختیار خود بوده و تمامی اطلاعات هویتی و شخصی آنان در بستری امن و مطمن نزد سکه بیت محفوظ میماند.
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.