بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
بازدید مدیر عامل
مدیرعامل شرکت "توسعه صنایع بهشهر" از کارخانه شرکت مارگارین بازدید کرد
کد خبر : ۲۸۰۵۲۴
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت "توسعه صنایع بهشهر"، بادپا معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی شرکت "توسعه صنایع بهشهر"، مظفری سرپرست معاونت امور شرکت‌ها و مجامع، ربیعی مدیر عامل شرکت "به پخش"، و تنی چند از مدیران و مسئولان روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه سال جاری از مارگارین بازدید کردند.

مرادی در این بازدید که به منظور بررسی عملکرد شرکت مارگارین در سال جدید انجام شد گفت: در سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری در مجموعه حاصل شد، اما انتظار می‌رود در سال پیش رو این روند دوچندان شود. ایشان استفاده بهینه از امکانات موجود، روش‌های تامین مالی و رسیدن به میزان تولید هدف را در سال پیش رو مهم دانست.

قاجار، مدیرعامل شرکت "مارگارین"، گزارشی از روند سال مالی جدید، مسائل مربوط به طرح‌های توسعه‌ای شرکت، گزارشات مالی را ارائه، و بر تولید روغن‌های تخصصی و فوق تخصصی و نیازمندی‌های شرکت برای حل مشکلات تاکید کرد.

ربیعی، مدیر عامل شرکت به پخش، روند همکاری بین دو شرکت مارگارین و به پخش را مورد بررسی قرار داده و با تاکید بر افزایش تعامل میان دو شرکت، هدف گذاری در جهت رونق فروش و تکمیل سبد محصول را مهم برشمرد.

در ادامه‌ این نشست "مقداد بابایی" از مدیران باسابقه شرکت "وبشهر" به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت "مارگارین" منصوب شد.

در پایان این نشست، بازدید از خطوط تولید شرکت "مارگارین"، انبار‌ها و تجهیزات پلنت فرکشنیشن صورت گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.