بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
تلاش شرکت گوهرفام برای کمک به تامین مواد اولیه و ارز آوری ناشی از صادرات
مدیرعامل شرکت گوهرفام گفت: برنامه ما این است که برای سال 1403 بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان درآمد و فروش داشته باشیم که نزدیک به 230 میلیارد تومان از آن را به عنوان سود در نظر گرفتیم تا بتوانیم این وعده را به سهامداران داده و این سود را محقق کنیم. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، مقدار سود 230 میلیارد تومان در میزان 1200 میلیارد تومان درآمد دارای چالش است اما تلاش می‌کنیم که حداکثر این سود را محقق کنیم.
کد خبر : ۲۸۱۰۳۷

به گزارش بورس‌نیوز، داوود خسروی مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام درخصوص عرضه اولیه گفت: همانطور که آمارو اطلاعات در سایت فرابورس موجود است، ۱۵۰ میلیون سهم در ۲۶ اردیبهشت ماه عرضه شد که بالغ بر ۷۵۰ هزار سهامدار حقیقی و حقوقی این سهام را خریداری کردند و جمعیتی بالای ۷۰۰ هزار نفر سرمایه دار حقیقی مطالبه این سهم را داشتند.

وی با بیان اینکه طی دو روز اول دامنه نوسان ۵ درصد رشد داشته است، افزود: ظرفیت اسمی سالن حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار تن در سال است، اما به جهت اینکه لی‌اوت کارخانه و چیدمان سالن‌های تولید انبار یک طراحی قدیمی است، محصولات ما برای رسیدن به این میزان تیراژ تنوع ندارد. به نظر می‌رسد بتوانیم حدود ۸۰ درصد این ظرفیت را افزایش تولید داشته باشیم که درحال حاضر میزان آن بسیار کمتر از این رقم است.

خسروی ادامه داد: اضافه بر آن را باید به فکر یک پلنت و سایت دیگر نیز باشیم که امید است با مشارکت مردم و سهامداران بتوانیم به سرمایه‌گذاری خوبی دست یابیم و متعاقب آن بتوانیم سایت و پلنت دیگری را به مجموعه اضافه کنیم.

وی درباره مشارکت در صادرات و حضور در بازار‌های صادراتی، بیان کرد: نمایشگاه اربیل عراق از امروز در اربیل شروع می‌شود؛ نماینده صادراتی ما نیز امروز عازم این نمایشگاه است و امیدواریم در بازار‌های منطقه مانند عراق، سی‌ای اس، آذربایجان و حتی کشور‌های شرقی همچون پاکستان، افغانستان و همینطور جنوب کشور بتوانیم در این کشور‌ها محصولاتی را ارائه دهیم؛ طبیعتا اگر حضور فعالی داشته باشیم، می‌توانیم در ارز آوری ناشی از صادرات و حتی تامین مواد اولیه کمک بسزایی کنیم.

خسروی مطرح کرد: آنچه ما در امیدنامه به سازمان بورس ارائه کردیم و تلاش شرکت نیز بر همان است، عددی چالشی دارد؛ اما برای تحقق آن تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی اظهار داشت: برنامه ما این است که برای سال ۱۴۰۳ بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد و فروش داشته باشیم که نزدیک به ۲۳۰ میلیارد تومان از آن را به عنوان سود در نظر گرفتیم تا بتوانیم این وعده را به سهامداران داده و این سود را محقق کنیم. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، مقدار سود ۲۳۰ میلیارد تومان در میزان ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد دارای چالش است، اما تلاش می‌کنیم که حداکثر این سود را محقق کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.