بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ ۹ خرداد، را در سامانه کدال منتشر کرده است.
کد خبر : ۲۸۱۱۳۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ ۹ خرداد، را در سامانه کدال منتشر کرده است. بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، این شرکت موفق به کسب سود خالص بیش از ۴۱۲۲ میلیارد تومان در شرکت اصلی شده است، با توجه به افزایش سرمایه سال قبلسود حاصل به ازای به ازای هر سهم ۵۵ تومان می‌باشد. با توجه به سوابق تقسیم سود و برنامه زمانبندی پرداخت سود، انتظار می‌رود درصد بالایی از سود پس از دو ماه به سهامداران پرداخت گردد.

اما به نظر می‌رسد "وسپهر" جذاب‌تر باشد، زیرا آماده عرضه سهام غول شکر ایران، یعنی توسعه نیشکر و صنایع جانبی، است. شرکتی که در اسفند ماه با نماد نیشکر نزد سازمان بورس به ثبت رسید و در حال انتشار اطلاعات مالی در سامانه کدال می‌باشد. انتظار می‌رود در سال جاری حداقل ۱۵۰۰ میلیارد تومان سود از محل عرضه نیشکر نصیب وسپهر شود. با توجه به ترکیب درآمدی وسپهر، سود سال ۱۴۰۳ این شرکت بیش از ۶۰۰۰ میلیارد تومان با قابلیت تقسیم بالا خواهد بود (به ازای هر سهم ۸۰ تومان). 

همچنین، برنامه پذیرش و عرضه سهام شرکت ساختمانی سپهر تهران با دارایی املاک و پروژه‌های ساختمانی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از جمله پروژه خاص و منحصر برج سپهر الهیه نیز چشم‌انداز روشنی برای رشد سهام وسپهر نشان می‌دهد.

در روز‌هایی که بازار بورس نزولی است، فرصت‌های خرید سهام با قیمت‌های پایین وجود دارد. سرمایه‌گذاران و فعالان بورسی باید به دید میان‌مدت و بلندمدت آن‌ها را در نظر داشته باشند با توجه به موارد گفته شده و در نظر گرفتن قیمت‌های فعلی بازار و سپهر گزینه ای برای خرید قبل از مجمع و نگهداری تا مجمع بعدی باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر