بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
انتشار آگهی دعوت به مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با نماد "بکام" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۳۰۰

به گزارش بورس نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ در استان یزد، شهر یزد به آدرس شهرستان یزد، صفائیه، میدان جانباز، انتهای بلوار شهید قندی، آمفی تئاتر کارخانه برگزار میگردد حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.


کلیه سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی ایشان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه در ساعات اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ با در دست داشتن برگ سهام و کارت شناسایی به دفتر مرکزی شرکت واقع در ستارخان، خیابان تاکستان، شماره ۲۶، طبقه ۲ واحد سهام مراجعه و یا در روز برگزاری مجمع قبل از آغاز جلسه در محل کارخانه واقع در شهرستان یزد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.