بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
رشد ۲۲ درصد درآمدهای معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت ماه؛

موفقیت "کگل" در بازار صارداتی / "کگل" با عرضه گندله درآمدزایی کرد

موفقیت
میزان درآمدی که "کگل" طی ۲ ماه گذشته از فروش محصولات در بازار صادراتی از خود بر جای گذاشت مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۱۵۳ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۱۵۴۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

موفقیت

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ میزان درآمدی عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره حاصل کرد مبلغی برابر با ۴ هزار و ۹۶۶ میلیارد تومان بود، همچنین "کگل" میزان درآمد تجمیعی خود را در پایان دومین ماه سال مالی خود برابر با ۹ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند.

موفقیت

میزان درآمدی ماهانه‌ای که "کگل" در اردیبهشت ماه از فروش محصولات توانست از خود باقی بگذارد مربوط به فروش در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که این شرکت معدنی از فروش محصولات به ثبت رساند در اختیار بازار داخلی کشور با ۴ هزار و ۲۹۶ میلیارد تومان بود که ۸۶ درصد از درآمد ماهانه در اردیبهشت ماه را در اختیار داشت، میزان درآمدی که در از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آمد برابر با ۶۷۰ میلیارد تومان بود.

درآمد‌های عملیاتی "کگل" تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

میزان درآمدی که "کگل" طی ۲ ماه گذشته از فروش محصولات در بازار صادراتی از خود بر جای گذاشت مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۱۵۳ میلیارد تومان بود. در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی در هر ۲ ماه محصولات "کگل" در بازار خارج از کشور به فروش رسید و این در صورتی است که در دوره مشابه سال گذشته تنها در فروردین ماه ۱۴۰۲ محصولات کگل در بازار صادراتی متقاضی داشته است.      

نکته حائز اهمیت صورت مالی اردیبهشت ماه کگل افزایش درآمد صادراتی ۵۴ درصدی را به همراه داشته است. این درآمد‌ها در سال گذشته ۷۴۷ میلیارد تومان بوده و اکنون به مبلغ یک هزار و ۱۵۳ میلیارد تومان رسیده است. 

موفقیت

میزان درآمد ماهانه‌ای که "کگل" در اردیبهشت ماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به فروش تک محصول گندله در بازار داخل و خارج از کشور بود. در اردیبهشت ماه حدود ۷۴۷ هزارتن محصول گندله در بازار داخل و ۱۳۸ هزارتن در بازار صادراتی به فروش رسید.

نرخ فروش محصول گندله در دومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۵ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان در ازای هر تن در بازار داخل کشور مورد معامله قرار گرفت و همچنین در بازار صادراتی نیز این محصول به نرخ ۴ میلیون و ۸۳۲ میلیون تومان مورد عرضه قرار گرفت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.