بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
بیانیه انتخاباتی جدید اصلاح‌طلبان منتشر شد
فعال سیاسی و مدنیِ اصلاح‌طلب بیانیه‌ای تحلیلی دربارهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری منتشر کرده و در این بیانیه اعلام کردند که باید نامزدی اصلاح‌گر برای مشارکت در انتخابات پیدا کنند.
کد خبر : ۲۸۱۵۶۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به‌گزارش بورس نیوز، ۱۵۱ فعال سیاسی و مدنیِ اصلاح‌طلب بیانیه‌ای تحلیلی دربارهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری و در ادامهٔ بیانیهٔ «روزنه‌گشایی» تنظیم کرده‌اند و شیرزاد، از امضاکنندگان بیانیهٔ «راه‌گشایی» جزئیاتی از این بیانیه را شرح داده است.

احمد شیرزاد با اشاره به جزئیات این بیانیه گفت: همان‌طور که می‌دانید در آستانهٔ انتخابات مجلس در پایان سال گذشته بیانیه‌ای با عنوان «بیانیهٔ روزنه‌گشایی» منتشر شد و در آن بیانیه طلیعه‌های ظهور و بروز یک گفتمان جدید در عرصهٔ سیاست خودش را نشان داد.

به گفته وی بخش اعظم امضاکنندگان بیانیهٔ راه‌گشایی افرادی هستند که آن بیانیه را امضا کردند؛ البته مستحضر هستید بعد از آن بیانیه هجمهٔ سنگینی به برخی افراد صورت گرفت، ولی خب تقریباً اکثر افرادی که بیانیهٔ قبلی را امضا کردند، بیانیهٔ جدید را هم امضا کردند و تعداد زیادی هم به ما افزوده شد.

شیرزاد همچنین افزود: اولین موضوع کلیدیِ این بیانیه این است که باید تلاش کنیم با فاصله‌گرفتن و دوری‌جستن از ایجاد دوقطبی‌های کاذب در عرصهٔ سیاست و اجتماع، مانع عمیق‌تر شدن شکاف دولت و ملت بشویم و از فرصت انتخابات هم نهایت استفاده را بکنیم.

وی گفت: در این بیانیه تأکید ویژه‌ای بر این موضوع شده که بعد از پیروزی‌هایی که در عملیات وعدهٔ صادق برای ایران به‌وجود آمد، نیاز است که این پیروزی‌ها در عرصهٔ دیپلماسی برای جامعهٔ ایران نقد بشود و این هم میسر نیست مگر این که دولتی در این انتخابات روی کار بیاید که از پشتوانهٔ اجتماعی بالایی برخوردار باشد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چگونه در بورس سرمایه هایمان را از جیبمان بردند
سوژه هفته: تحولات نظامی، انتشار اوراق ۳۵ درصدی، خاله‌بازی‌های مجلس و دولت، انتخابات و محدودیت دامنه نوسان؛

چگونه در بورس سرمایه هایمان را از جیبمان بردند

ارسال نظر