بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
"وآتی" در از محل سود سهام به درآمد ۵۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرد؛

محصولات شیمیایی دربرگیرنده‌ی بیشترین ارزش بازار پرتفوی "وآتی"

محصولات شیمیایی دربرگیرنده‌ی بیشترین ارزش بازار پرتفوی
درآمد عملیاتی که گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در اردیبهشت ماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۱۶ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان بود.
کد خبر : ۲۸۱۵۸۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

محصولات شیمیایی دربرگیرنده‌ی بیشترین ارزش بازار پرتفوی

بورس نیوز:

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود را که در شرکت‌های بورسی و غیر بورسی انجام داده بود را برابر با مبلغ یک هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران خود رساند.

میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته از سوی "وآتی" در پرتفوی بورسی برابر با یک هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۳۸ میلیارد تومان افزایش یافت، میزان سرمایه‌گذاری "وآتی" در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۳۶۰ میلیارد تومان بود.

افزایش سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط "وآتی" در این دوره مربوط به بخش‌های «استخراج کانه‌های فلزی، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی، بانک‌ها و مؤسسات، محصولات شیمیایی» بود. بیشترین بها‌ی تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وآتی" در پرتفوی بورسی مربوط به «محصولات شیمیایی» با ۸۸۵ میلیارد تومان بود و در بخش شرکت‌های غیر بورسی نیز عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری مربوط به «منسوجات» با مبلغی نزدیک به ۲۴۴ میلیارد تومان بود.

محصولات شیمیایی دربرگیرنده‌ی بیشترین ارزش بازار پرتفوی وآتی+بورس نیوز

ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در اردیبهشت ماه ۸ هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان به ثبت رسید، بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وآتی" در این دوره ماهانه مربوط به بخش «محصولات شیمیایی» با ۷ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان بود و پس‌ازآن نیز بخش «واسطه‌گری‌های مالی» با مبلغی بالغ‌بر ۲۶۸ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داد.

عمده‌ترین سرمایه‌گذاری "وآتی" در شرکت‌های غیر بورسی طی دوره یک‌ماهه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری متعلق به شرکت‌های «آسیا بافت بیستون» و «کارخانجات ریسندگی و بافندگی فومنات» با مبالغ ۱۱۶ میلیارد تومان و ۱۱۳ میلیارد تومان بود.

محصولات شیمیایی دربرگیرنده‌ی بیشترین ارزش بازار پرتفوی وآتی+بورس نیوز

"وآتی" با سرمایه ثبت‌شده ۸۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۵۳ میلیارد تومان درآمد را از خود بر جای گذاشت. همچنین وآتی در این دوره ماهانه از محل واگذاری سهام نیز به سود ۱۱ میلیارد تومانی رسیده است که بیشترین سود متعلق به فروش سهام "فملی" بود.

درآمد عملیاتی که گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در اردیبهشت ماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۱۶ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان بود که از سود سهام و سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها تشکیل شد، همچنین از ابتدای سال مالی نیز تا انتهای این دوره میزان درآمد عملیاتی که به ثبت رسانده مبلغی بالغ‌بر ۲۶۳ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر