بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
کسب درآمد ۶ میلیارد تومانی پتروشیمی ارومیه از فروش کریستال ملامین؛

"شاروم" با کریستال ملامین وارد معاملات شد

بیشترین درآمدزایی شاروم در این مدت مربوط به انعقاد قرارداد در تاریخ ۵ خردادماه بود که ۷۵ تن از این محصول مورد تقاضا قرار گرفت.
کد خبر : ۲۸۱۵۸۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

پتروشیمی ارومیه معاملاتی که در خردادماه و رینگ معاملات بورس کالا انجام داد مربوط به تاریخ‌های پنجم، نهم و شانزدهم خردادماه بود. این پتروشیمی با تک محصول خود یعنی کریستال ملامین پای به عرصه معاملات بورس کالا گذاشت. شاروم از ابتدای خردادماه تاکنون مقدار عرضه‌ای که در بازار داشت برابر با ۲۷۵ تن بوده است.

از ۲۷۵ تن کریستال ملامینی که مورد عرضه قرار گرفت، برای ۱۳۵ تن از آن متقاضی وجود داشت و همین مقدار از محصولات نیز مورد معامله قرار گرفت. کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه به ۲ صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

پتروشیمی ارومیه از فروش کریستال ملامین‌ خود در این مدت زمان به درآمدزایی ۶ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد، بیشترین درآمدزایی شاروم در این مدت مربوط به انعقاد قرارداد در تاریخ ۵ خردادماه بود که ۷۵ تن از این محصول مورد تقاضا قرار گرفت.

این پتروشیمی در اردیبهشت ماه مقدار فروش کریستال ملامین خود را ۱۷۰ تن اعلام کرد، اکنون تا ۱۸ خردادماه که تاریخ نگارش این گزارش است، مقدار فروش شاروم برابر با ۱۳۵ تن است که انتظار می‌رود تا پایان ماه بتواند مقدار فروش خود را به ماه گذشته برساند. همچنین میزان درآمد به دست آمده در خردادماه ۸۴ درصد از درآمد ماه گذشته را تشکیل می‌دهد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر