بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
اجلاس سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع روی ایرانیان با نماد " فگستر" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۶۳۶

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنايع روی ايرانيان، برای سال (دوره) مالی منتهی به 1402/12/29 منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز شنبه مورخ 1403/03/26 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از خيابان جام جم، نرسيده به چهار راه شهيد چمران (پارک وي) ، مجموعه فرهنگي ورزشي تالش، سالن شهيد آويني نژاد برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1402/12/29، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

مجمع به صورت حضوری برگزار میگردد. از سهامداران محترمی که تمایل دارند به صورت حضوری در مجمع حضور یابند درخواست میگردد به منظور اخذ برگه حضور، با در دست داشتن اصل کارت شناسایی معتبر و یا وکالتنامه رسمی جهت حضور به وکالت از سهامداران حقیقی و همچنین وکالت نامه رسمی و یا معرفینامه برای اشخاص حقوقی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی (پیرو ابالغیه شماره ۱۰۱۹۰۱/۱۲۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰) در ساعات اداری روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ به آدرس: تهران، سعادت آباد، بین میدان کتاب و چهارراه سرو، سرو غربی، پالک ۱۲۶ مراجعه نمایند. همچنین امکان مشاهده همزمان از طریق آپارات شرکت به نشانی www.izie.ir/live نیز فراهم است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سکته درآمدی
افزایش نرخ شمش روی صادراتی در کنار ریزش درآمدها؛

سکته درآمدی "فگستر"

ریزش درآمدهای گسترش صنایع روی ایرانیان ادامه دارد؛

"فگستر" در شیب نزولی درآمدزایی

درآمد
گسترش صنایع روی ایرانیان با کاهش درآمدزایی در مردادماه روبه‌رو بود؛

درآمد "فگستر" ۴۴ درصد پایین‌تر از میانگین ماهانه

آغاز بازارگردانی
از دوشنبه هفته جاری انجام می شود؛

آغاز بازارگردانی "غپونه" به مدت یک سال

ارسال نظر