بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
برگزاری نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران استان در ذوب آهن
نشست ماهیانه‌ هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان با حضور میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضی حاج کاظمی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و سرهنگ عطایی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان پنج شنبه ۱۰ خردادماه به میزبانی حوزه‌ی مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در مجموعه‌ی قدس این مجتمع عظیم صنعتی برگزار گردید.
کد خبر : ۲۸۱۶۳۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مداحی ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت و قدردانی از سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان طی سخنانی گفت: آنچه در هیئت اندیشه ورز باید نهادینه شود تا گره گشای مشکلات جامعه‌ی کارگری و کارفرمایی شود در ابتدا گفتمان سازی، فرهنگ سازی و در نهایت جریان سازی است.

وی با اشاره به مسائل مرتبط با بهره وری نیروی انسانی گفت: طرح شهرک‌های صنعتی و مسکونی می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات خانواده‌های جامعه‌ی کارگری ما باشد، چرا که ایجاد مسکن ارزان و در دسترس برای قشر کارگری از چالش‌های مهم است که با ارائه‌ی طرح مذکور در صدد رفع این مشکل برای این قشر زحمتکش هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به شعار سال، تقویت کارفرمایان را نیز مهم دانست و افزود: هیچگاه نباید مسائل کارفرمایان را در یک سطح دید چراکه سطح مسائل کارفرمایان متفاوت بوده و عدالت حکم می‌کند که قانون اختصاص یارانه‌های انرژی و دیگر موارد مبتلابه متفاوت باشد.

وی در ادامه گفت: تفکر بسیجی و جهادی که الگوی آن را درمنش رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی دیدیم می‌تواند به جریان سازی ما کمک نماید و این تفکر است که ما را در تحقق همه‌ی اهدافمان کمک خواهد کرد. به عینه شاهد بودیم که خدمات برآمده از این نوع رویکرد‌ها چگونه مورد اقبال مردم و اقشار مختلف قرار گرفته است.

سرهنگ عطایی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان نیز گفت: هیئت اندیشه ورز محلی برای تولید فکر و رفع مشکلات است و مسائلی همچون رفع موانع تولید، مسائل کارگران و کارفرمایان و راهکار‌های لازم جهت تحقق جهش تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

رحمانی رییس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان نیز گفت: بیش از ۶۷ درصد مردم استان ما به نحوی عضو شبکه‌ی گسترده‌ی کارگری و کارفرمایی هستند. در این هیئت اندیشه ورز باید مشکلات این قشر عظیم را رفع نماییم و در این راستا باید بستر لازم فراهم شود تا آن‌ها بتوانند به راحتی مشکلات خود را مطرح نمایند.

بهرامی عضو هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات نیز گفت: راهکار‌های خوبی جهت تحقق شعار سال وجود دارد که در هیئت اندیشه ورز باید مصوب و پیگیری شود. 

وی افزود: یکی از مسائلی که می‌توان در هیئت اندیشه ورز پیگیری کرد مردمی کردن تولید با دخالت هرچه بیشتر تعاونی هاست و درگیر کردن اقشار با کار و تولید مستلزم حمایت از سوی اداره کل تعاون می‌باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر