بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
در چهارمین روز ماه آتی؛

سهامداران "کطبس" گرد هم می‌آیند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذغالسنگ نگين طبس با نماد "کطبس" روز دوشنبه مورخ 1403/04/04 برگزار می2شود.
کد خبر : ۲۸۱۶۶۲

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذغالسنگ نگین طبس، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس خیابان هزارجریب-روبروی درب شرقی دانشگاه اصفهان-نبش کوچه چهارم-ساختمان تکادو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

برگ ورود به جلسه برای سهامداران متقاضی حضور در جلسه اعم از حقیقی و حقوقی در محل مجمع از ساعت ۹:۳۰ صبح همان روز صادر خواهد شد. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند می‌توانند مجمع مذکور را از طریق لینک www.aparat.com/negin.tabas ملاحظه فرمایند و سؤالات خود را به شماره ۰۹۳۹۵۰۹۸۲۷۴ پیامک نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سقوط آزاد میزان فروش
زغال‌سنگ نگین طبس با ۳۳ درصد کاهش درآمد روبه‌رو بود؛

سقوط آزاد میزان فروش "کطبس" در تیرماه

برج دوقلو درآمدهای ماهانه
ثبات نرخ فروش زغال سنگ های نگین طبس در شهریورماه؛

برج دوقلو درآمدهای ماهانه "کطبس"

با اعلام شرکت معادن منگنز ایران؛

"کمنگنز" از فروش سهام گفت

ارسال نظر