بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
صعود چشمگیر
"غمارگ" در این ماه موفق به کسب درآمد ۱۹۰ میلیاردی از محل فروش محصولات خود در بازار داخلی و همچنین ارائه خدمات شده است که در مقایسه با فروردین‌ماه بیش از ۶۱ درصد رشد به همراه داشته است.درآمد یاد شده از محل فروش ۹ هزار و ۸۷۲ تن محصولات شرکت مارگارین حاصل شده است که این مقدار فروش آن در مقایسه با فروردین‌‎‌ماه بیش از ۶ هزار و ۴۲۰ تن افزایش داشته است. 
کد خبر : ۲۸۱۸۳۷
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

به گزارش بورس‌نیوز؛شرکت مارگارین در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری خود موفق به رشد ۶۱ درصدی در مقایسه با فروردین‌ماه شد. 

صعود چشمگیر

"غمارگ" در این ماه موفق به کسب درآمد ۱۹۰ میلیاردی از محل فروش محصولات خود در بازار داخلی و همچنین ارائه خدمات شده است که در مقایسه با فروردین‌ماه بیش از ۶۱ درصد رشد به همراه داشته است.
گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت ۹۸۳ میلیارد تومان بوده است.

صعود چشمگیر

درآمد یاد شده از محل فروش ۹ هزار و ۸۷۲ تن محصولات شرکت مارگارین حاصل شده است که این مقدار فروش آن در مقایسه با فروردین‌‎‌ماه بیش از ۶ هزار و ۴۲۰ تن افزایش داشته است. 
پرفروش‌ترین محصول "غمارگ" روغن خوراکی-فله بوده که سهمی ۴۹ درصدی از سبد درآمدی آن را شامل شده است.

صعود چشمگیر

در جایگاه دوم روغن خوراکی-حلب با فروش بیش از یک هزار و ۱۰۰ تنی قرار گرفته است، از محل فروش این محصول نیز "غمارگ" بیش از ۵۴ میلیارد تومان کسب درآمد کرده است. 
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.