بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
در دوازدهمین روز تیرماه؛

اجلاس سهامداران "سمتاز"

اجلاس سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان ممتازان کرمان "سمتاز" روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۱۴۵

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان ممتازان کرمان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ در استان کرمان، شهر کرمان به آدرس کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، بعد از سه راه رضوان، نبش خیابان استانداری، ساختمان سیمان ممتازان کرمان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

باعنایت به ماده ۹۹ لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت و ماده ۱۹ اساسنامه، سهامداران محترم یا وکیل یا نماینده قانونی ایشان که در جلسه حضور می‌یابند، با در دست داشتن اصل کارت ملی و حسب مورد معرفی نامه رسمی از شخص حقوقی و یا وکالت نامه رسمی، برای دریافت برگ ورود در محل مجمع حضور یابند. با توجه به اینکه بر اساس مقررات اداره ثبت شرکت‌ها لازم است مشخصات کامل سهامداران در سامانه ثبت شرکت‌ها درج گردد، همراه داشتن اصل کارت ملی جهت ورود به مجمع الزامی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مروری بر صنعت سیمان
سیمان، یکی از شاخص‌های رشد و توسعه هر کشور است؛

مروری بر صنعت سیمان

روز پر رفت و آمد مجامع
حضور ۸ شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده آغاز هفته؛

روز پر رفت و آمد مجامع

جمعه بازار بورس- شماره ۳ - ۵ خرداد ۱۴۰۲
بورس زیر ذره بین میرزا قلمدون

جمعه بازار بورس- شماره ۳ - ۵ خرداد ۱۴۰۲

ارسال نظر