بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
در یازدهمین روز تیرماه؛

اجلاس سهامداران "نیان"

اجلاس سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیان الکترونیک با نماد "نیان" روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۱۹۵

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نیان الکترونیک، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد به آدرس مشهد - خیابان هنرستان - قبل از هنرستان ۱ - سالن همایش مصلی نژاد برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم حقیقی که مایل به حضور در جلسه مذکور هستند، می‌توانند با ارائه کارت ملی یا وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم در جلسه حضور یابند. همچنین سهامداران محترم حقوقی، نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی به همراه معرفی نامه در سربرگ شخصیت حقوقی که درج شناسه ملی و شماره ثبت شخصیت حقوقی و شماره ملی نماینده در آن ذکر شده باشد، امکان حضور در مجمع مذکور را دارند. از کلیه سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنان درخواست می‌گردد جهت دریافت برگه ورود به مجمع روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۰۹:۰۰ با در دست داشتن کارت ملی، وکالت نامه یا مدرک نمایندگی معتبر به آدرس: مشهد، خیابان هنرستان، قبل از هنرستان ۱، سالن همایش مصلی نژاد، مراجعه نمایند. ضمناً به اطلاع می‌رساند، آن دسته از سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند، می‌توانند به صورت آنلاین در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ از طریق تارنمای شرکت (www.Nianelectronic.com) در مجمع حاضر شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر