بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
در هفدهمین روز تیرماه؛

دعوت از سهامداران "دکوثر"

دعوت از سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی کوثر با نماد "دکوثر" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۴۷۰

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی کوثر، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس کیلومتر ۱۷ جاده قدیم کرج (بزرگراه فتح)، خیابان داروگر، داروسازی کوثر برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از کلیه سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آن‌ها تقاضا میشود جهت دریافت برگه ورود به جلسه در روز یکشنبه مورخ ۱۷/۰۴/۱۴۰۳، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰ با در دست داشتن مدارک مالکیت سهام و کارت ملی و یا وکالت نامه معتبر از طرف صاحبان سهام به واحد سهام شرکت به آدرس فوق مراجعه فرمایند. همچنین آن دسته از سهامداران حقیقی محترم که فرد دیگری را جهت حضور در مجمع معرفی می‌نمایند درخواست می‌گردد که فرد معرفی شده ضمن در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و وکالتنامه محضری از سوی سهامداران اصلی، می‌بایست تا قبل از برگزاری مجمع جهت تایید اصالت وکالت نامه به امور سهام شرکت مراجعه و یا به نمابر ۴۴۹۲۱۰۷۷-۰۲۱ ارسال نمایند. سهامداران محترم می‌توانند از طریق لینک (https://www.aparat.com/cosarpharma) مجمع را به صورت آنلاین مشاهده نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر