بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
در بیست و یکمین روز تیرماه؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "غپونه"

انتشار آگهی دعوت به مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نوش پونه مشهد با نماد "غپونه" روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۵۵۲

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نوش پونه مشهد، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد به آدرس کیلومتر ۱۶ جاده قوچان بعد از نیروگاه توس (شرکت صنایع مهتاب خراسان) برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

۱۵ دقیقه قبل از برگزاری مجمع با ارائه اصل کارت ملی برای سهامداران حقیقی، اصل وکالت نامه رسمی برای وکلای سهامداران و معرفی نامه معتبر برای سهامداران حقوقی اقدام گردد. وهمچنین در صورت لزوم نسبت به تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده و گزارش فعالیت هیات مدیره قبل از مجمع اقدام فرمایید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آغاز بازارگردانی
از دوشنبه هفته جاری انجام می شود؛

آغاز بازارگردانی "غپونه" به مدت یک سال

افزایش سرمایه
براساس تصمیمات مجمع فوق العاده؛

افزایش سرمایه "غپونه" به ثبت رسید

کدام شرکت‌ها در روز اینده به مجمع می‌روند؟
سهامداران چشم انتظار تصویب سود نقدی؛

کدام شرکت‌ها در روز اینده به مجمع می‌روند؟

ارسال نظر